Alterna Skrevet 13. februar 2005 #1 Skrevet 13. februar 2005 Nå har jeg kjøpt XXL fra Maybelline, den var ikke noe særlig etterhvert. Lang tid å påføre og litt klumpete etter en liten stund. Nivea Lash Revolution gir for lite, for lite fylde og lengde og er for bløt så det blir bare klisset. En fra Guerlain var bra, men dyr å kjøpe hver gang man trenger en ny en. Holder meg langt unna Lancome og Loreal. Diorshow varte så kort tid. Hvilke mascaraer er verdt å kjøpe da? Hvilke ville du anbefale?
Gjest Gjesta Skrevet 13. februar 2005 #2 Skrevet 13. februar 2005 Hva vil du oppnå, da? Jeg synes Rubinstein har gode mascaraer, men de hører jo også til i L'Oreal-konsernet, det samme gjør Biotherm. Av de billigere merkene, synes jeg Maybelline Volum'Express og Sky High Curves er kjempebra, og Max Factor 2000 Calorie.
kristine75 Skrevet 13. februar 2005 #3 Skrevet 13. februar 2005 lancome har også mange fine... til en hver smak
Gjest Gjesta Skrevet 13. februar 2005 #4 Skrevet 13. februar 2005 lancome har også mange fine... til en hver smak Leste du ikke hva hun skrev? Holder meg langt unna Lancome og Loreal.
Gjest manic Skrevet 13. februar 2005 #5 Skrevet 13. februar 2005 Jeg har fått litt dilla på den nyeste fra Estee Lauder, Lash xl. Den er kanskje den mest klumpefrie jeg har prøvd, men gir ikke mye volum.
Armonia Skrevet 13. februar 2005 #6 Skrevet 13. februar 2005 Isadora har en god mascara som gir volum http://www.isadora.com/default.asp?groupid...200382511564426
kristine75 Skrevet 13. februar 2005 #7 Skrevet 13. februar 2005 Leste du ikke hva hun skrev? leste vist for fort igjennom :oops:
Gjest Gjesta Skrevet 13. februar 2005 #8 Skrevet 13. februar 2005 isadora sin er ikke jeg fornøyd med... den klumper seg og klør i øynene mine.. fikk masse sti på øyne når jeg brukte den. Jeg kjøpte en fin fra estee lauder ifjor http://a248.e.akamai.net/www.esteelauder.c...4F_award_po.jpg Magnascopic! Fikk enormt tjukke vipper og volum av disse...også var den drøy Kan se ut til at denne ikke finnes på strawberrynet da men.. Av billig merkene er max factor 2000 saken en favoritt.
Saga Skrevet 13. februar 2005 #9 Skrevet 13. februar 2005 Diorshow syntes jeg var helt fæl. Jeg har mange og lange øyenvipper, men skulle gjerne fremhevet de med en god og fyldig mascara som gir en solid farge. Prøvde LashQueen fra HR, men den gjorde ingenting. De beste mascaraene jeg har kjøpt har vært billige greier som jeg har funnet i Syden, Finland osv Flere her som har lange vipper og kan anbefale en mascara?
Gjest Gjesta Skrevet 13. februar 2005 #10 Skrevet 13. februar 2005 Saga ; mmmMmm.. jeg har lancome flextencils , hypnose er også bra. Samt den estee lauderen jeg anbefalte tidligere i tråden.
Ling Skrevet 14. februar 2005 #11 Skrevet 14. februar 2005 Min nye forelskelse: Lash Queen fra HR!! Legg to lag - gjerne i brunt: lekkert!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå