Gjest Anonymous Skrevet 13. februar 2005 #1 Skrevet 13. februar 2005 Synes du din samboer er bedre enn din bestevenninne på alle mulige områder eller er det et par ting som er bedre ved bestevenninnen din enn din elskede? Har samboeren din en rar uvane som irriterer deg som f.eks ikke din bestevenninne har? Og at det derfor noen ganger er "deiligere" å være sammen med venninnen enn samboeren?
Scorpion Skrevet 13. februar 2005 #2 Skrevet 13. februar 2005 Det er vanskelig å sammenligne bestevennen og samboer (kone), for jeg har forskjellige relasjoner til begge 2. Ingen av de har heller noen spesielt irriterende uvaner jeg ergrer meg over. Det beste med kameraten er at vi har mange felles interesser og mye at det samme synet på ulike saker. Vi trives i hverandres selskap, har det veldig artig og finner på ting som kona kanskje ikke brenner for. Det er selfølgelig herlig å få inn litt friske impulser fra en du trives så godt med, men det er fortsatt på ingen måte deiligere å være sammen med han enn henne. Det er artig, eller deilig som du skriver, på en helt annen måte. Dersom du veier disse opp mot hverandre har du et problem. Jeg skjønner ikke hvor du vil hen med innlegget ditt og håper virkelig at ingen setter bestevenn/veninne høyere enn samboer. Da burde du kanskje revurdere forholdet.
Gjest Anonymous Skrevet 13. februar 2005 #3 Skrevet 13. februar 2005 Grunnen til at jeg spør er vel fordi samboeren min synes kameraten sin er bedre i noen sammenhenger. Han er roligere enn meg og han driver ikke og spør irriterende spørsmål som jeg gjør til tider :oops: Men han liker meg best selvfølgelig, men noen sider liker han bedre med kameraten sin. Dette er kanskje vanlig?
Ciara Skrevet 14. februar 2005 #4 Skrevet 14. februar 2005 Helt vanlig, tror jeg. Mennesker er jo forskjellige - de har forskjellige styrker. Jeg synes jo samboeren min er en helt fantastisk totalpakke så og si, men en kamerat av meg er for eksempel hakket morsommere enn min samboer, og en venninne er mye mer presis enn ham. Tror nok ingen er så (u)heldige at de blir sammen med et menneske som er bedre enn alle andre mennesker på alle områder
Arkana Skrevet 14. februar 2005 #5 Skrevet 14. februar 2005 Samboeren min er best, i alle sammenhenger. Jeg snakker med ham om absolutt alt. Det betyr ikke at jeg ikke har et nært forhold til bestevenninner, men min samboer er min aller beste venn. Forøvrig har hverken han eller venninnene mine irriterende vaner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå