Gå til innhold

Noen som har bodt på altamadores hotel`?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har lest anmeldser, men synes det er sjekt å spørre her, man for mer personlige svar og man kna spørre.

Er det et bra hotel`?

Anonymkode: f59d8...884

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og har jeg rett at den ligger litt øde, langt fra resturanter og matbutikker å sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Det heter kjekt, ikke sjekt :)

Anonymkode: c9f3f...f21

Takk, KG dyret for det utrolige hjelpsomme tipset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En god del kakerlakker og maur som kommer inn. Vi fikk hotell-vaktmesteren til å spraye rommet, og la en håndduk under glippen til ytterdøren. Men det var kakerlakker på kjøkkenet fordet. 

Grei mat, butikk i nærheten. 10 min å gå til stranda. 

Jeg ville ikke reist tilbake dit, siden jeg ikke takker dyr blir det kun hotellrom. 

Anonymkode: 90cd6...d8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, AnonymBruker said:

En god del kakerlakker og maur som kommer inn. Vi fikk hotell-vaktmesteren til å spraye rommet, og la en håndduk under glippen til ytterdøren. Men det var kakerlakker på kjøkkenet fordet. 

Jeg ville ikke reist tilbake dit, siden jeg ikke takker dyr blir det kun hotellrom. 

Takk for tips, har sett nå det er endel negativ kritikk mot maten i all inclusive?

Du var fornøyd med maten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

39 minutter siden, AnonymBruker said:

Også lurte jeg på er det utelukkende barnefamilier der?

Med show ol?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Macaroni said:

Bodde der i 2004, vet ikke hvor relevant det er. Himmel som tiden flyr😮😮😮

Joda :)

Fortell om dine erfaringer,jeg vil gjerne høre de! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amadores er nedslitt og oppskrytt. Amadores er ikke hva det var når det var nytt. Selv Puerto Rico kan komme bedre ut enn Amadoreshotellene. Engelskmennene trives der, nordmennene holder seg stort sett unna når de har vært der en gang eller kjenner noen som har vært der og opplevd stedet. 

Men selvfølgelig smaken er delt. Anmeldelsene på ulike hoteller varierer etter hva folk liker og ikke liker. Du kan godt teives der, men jeg ville aldri bodd der. 

Anonymkode: 678ca...41e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var veldig fornøyde, det var rent og ryddig og hyggelige folk. Litt kakerlakker i gangveien på kvelden men ingen inne på rommet.

Det var i ingenmannsland og stille og fredelig. Liten butikk i underetasjen. Veldig bra bassengområde. Vi reiste med barn og to besteforeldre og blendet godt inn sammen med resten. Vi gikk ned til stranda noen ganger og tok taxi opp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Macaroni said:

Vi var veldig fornøyde, det var rent og ryddig og hyggelige folk. Litt kakerlakker i gangveien på kvelden men ingen inne på rommet.

Det var i ingenmannsland og stille og fredelig. Liten butikk i underetasjen. Veldig bra bassengområde. Vi reiste med barn og to besteforeldre og blendet godt inn sammen med resten. Vi gikk ned til stranda noen ganger og tok taxi opp. 

Der kom det jeg er redd for, "det var i ingensmannsland".

Men dette er jo barnefamilie hotell er det ikke det?

Så da var det vel ganske mange unger da?

Var det noe gøye how for unga?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amadores er nedslitt og oppskrytt. Amadores er ikke hva det var når det var nytt. Selv Puerto Rico kan komme bedre ut enn Amadoreshotellene. Engelskmennene trives der, nordmennene holder seg stort sett unna når de har vært der en gang eller kjenner noen som har vært der og opplevd stedet. 

Men selvfølgelig smaken er delt. Anmeldelsene på ulike hoteller varierer etter hva folk liker og ikke liker. Du kan godt teives der, men jeg ville aldri bodd der. 

Anonymkode: 678ca...41e

Så for din del er det at du ønsker å bo på et mer oppusset hotell?

Hva synes du om maten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Macaroni said:

Så med andre ord langt til andre hoteller, stranda, resturanter ol?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

4 minutter siden, Macaroni said:

"retter spørsmålet til

hvor langt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker said:

Som sagt, det er 14 år siden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
4 minutter siden, Macaroni said:

Som sagt, det er 14 år siden. 

men var det når du var der?

Jeg regner med nærmeste sentrum og hoved sentrumet ligger på akkurat det samme stedet som da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke langt, alt er i nærheten. Var stort sett fornøyd som sagt. Bare krypdyrene jeg hadde noe å utsette på. Det var bra med show, med både dyr som reptiler, ørner, papegøyer og dans. Barneshow også. Helt grei mat, det var buffet så alle fant noe dem likte. Var der med mann og to barn i fjor. Jeg hadde reist tilbake, hadde det ikke vært for kakerlakkene jeg har angst for. Det er ogaå en stor minigolfbane på enden av amadoresstranda, anbefales :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men var det når du var der?

Jeg regner med nærmeste sentrum og hoved sentrumet ligger på akkurat det samme stedet som da :)

Akkurat som stranden ligger på samme sted :)

på kartet virker det ikke som det er noen resturanter eller andre hoteller i nærheten-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke langt, alt er i nærheten. Var stort sett fornøyd som sagt. Bare krypdyrene jeg hadde noe å utsette på. Det var bra med show, med både dyr som reptiler, ørner, papegøyer og dans. Barneshow også. Helt grei mat, det var buffet så alle fant noe dem likte. Var der med mann og to barn i fjor. Jeg hadde reist tilbake, hadde det ikke vært for kakerlakkene jeg har angst for. Det er ogaå en stor minigolfbane på enden av amadoresstranda, anbefales :) 

Takk for svar :)

Hvor lenge og hvor mange barneshow hadde de pr dag?

I følge anmeldsene er har de fått dårlig kritikk på showene, og at det ofte hende at det ikke var noe show, selvom de reklamerte for det-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...