AnonymBruker Skrevet 21. februar 2018 #1 Skrevet 21. februar 2018 Vi kjenner jo alle til bygdedyret, men har KG også sitt eget dyr, som har likhetstrekk med bygdedyret? I enkelte tråder kommer det jo aggressive, fordømmende, trangsynte og uempatiske innlegg på løpende bånd, fra en gjeng med mennesker som har som hensikt å knuse eller jage bort TS, noe som er veldig likt slik som bygdedyr oppfører seg. Så hvem er KG-dyret? Det hater utroskap og tar det personlig om noen er utro. Det eier ikke innlevelse i andres situasjon og leter alltid etter det værste. Det innrømmer aldri at det tar feil, angrep er beste forsvar. Flere karaktetrekk som det har, og hvordan oppstod dette dyret? Hvem er det og hva gjør det? Hvilken funksjon har det? Alle betraktninger omkring KG-dyret er velkomne. Anonymkode: 639d0...6d0 2
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 21. februar 2018 #2 Skrevet 21. februar 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så hvem er KG-dyret? Anonymkode: 639d0...6d0 AnonymBruker
Sera D Skrevet 21. februar 2018 #3 Skrevet 21. februar 2018 Akkurat nå, Balian de Ibelin skrev: AnonymBruker Skulle akkurat til å si det samme Uten anonymbruker, hadde dyret i alle fall vist seg mye sjeldnere. 2
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2018 #4 Skrevet 21. februar 2018 Besserwisser. Svarer ofte med «les en gang til» eller «du må lese nøyere» om noen er uenig. Stråmann, så man risikerer å måtte forklare at man ikke mener det noen påstår at man gjør. bruker for å latterliggjøre den de diskuterer med. Navngir brukere i tråder for å dumme dem ut, eller ta hevn. «advarer» mot enkelte brukere/henger dem ut. Påstår at de blir trakkasert/forfulgt av spesifikke brukere i en diskusjon, når den de diskuterer med er saklig men uenig, (og i enkelte tilfeller til og med anonym..) Anonymkode: 990e4...edb 1
Gjest chisandra Skrevet 21. februar 2018 #6 Skrevet 21. februar 2018 (endret) Ber deg «lese deg opp» hvis du er uenig. Går inn i en tråd og kupper tråden ved å gi ts et fryktelig ekkelt svar. Endret 21. februar 2018 av chisandra
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2018 #7 Skrevet 21. februar 2018 "KG-dyrene" er tullinger som klager over Kvinneguiden (og alle de "dumme" folkene som vissnok henger her) og som til stadighet sletter brukerkontoene sine. Men samtidig oppretter de stadig nye brukerkontoer (og har kanskje tre-fire forskjellige brukernavn samtidig) og bytter stadig brukernavn / bilder på kontoene sine... Anonymkode: 724a8...860 3
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2018 #8 Skrevet 21. februar 2018 59 minutter siden, Ichiko said: Ja, du TRENGER SERIØST HJELP men spørs om noen KAN hjelpe deg!! Hvorfor skal VI hjelpe deg egentlig???? du får se til å HJELPE DEG SJØL!!! Fy søren altså at det går an å være så borti natta SLØV!!! Ikke rart at du roter bort ting når du er så lite løsningsorientert!! Du har tydeligvis rotet bort det vesle vettet du hadde også typisk mannfolk å sutre her i forumet for den ALLER MINSTE MOTGANG!!!!! Det er DIN EGEN SKYLD!!! Går du på NAV eller???!!?!? Ikke rart du er singel etter at dama di ikke holdt ut mer av ROTET DITT og gikk fra deg, hvem gidder å være sammen med noe sånt??!? Jeg bare spør!? Herregud, jeg VEMMES og skjemmes på dine vegne for det er du tydeligvis ikke i stand til selv!!! Hehe, bare MÅTTE stjele dette innlegget fra en annen tråd. Perfekt parodi på KG-dyret. Kommer fra tråden til Luthium om hjelp fra trangsynte til å finne nøkler. Akkurat sånne svar er det man får på relativt uskyldige spørsmål Håper det er ok at jeg siterer deg i tråden min, Ichiko Anonymkode: 639d0...6d0 3
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2018 #9 Skrevet 21. februar 2018 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi kjenner jo alle til bygdedyret, men har KG også sitt eget dyr, som har likhetstrekk med bygdedyret? I enkelte tråder kommer det jo aggressive, fordømmende, trangsynte og uempatiske innlegg på løpende bånd, fra en gjeng med mennesker som har som hensikt å knuse eller jage bort TS, noe som er veldig likt slik som bygdedyr oppfører seg. Så hvem er KG-dyret? Det hater utroskap og tar det personlig om noen er utro. Det eier ikke innlevelse i andres situasjon og leter alltid etter det værste. Det innrømmer aldri at det tar feil, angrep er beste forsvar. Flere karaktetrekk som det har, og hvordan oppstod dette dyret? Hvem er det og hva gjør det? Hvilken funksjon har det? Alle betraktninger omkring KG-dyret er velkomne. Anonymkode: 639d0...6d0 Støtter du utroskap?????? Folk som er utro er søplefolk av verste sort. Det er umoralsk, ufint og vitner om fullstendig mangel på empati. Vil man pøke rundt -> vær singel. Pga utroskap så er det masse folk som må gå gjennom psykiatrisk behandling, en del overlever ikke heller Så folk som er utro risikerer i verste fall å være med på indirekte drap... Akkurat som i whiskey lullaby-sangen til Brad Paisley. Jeg vet om en dette skjedde med. Også gjør du NARR av folk som er imot utroskap????? FYSJ sier jeg bare. Anonymkode: 99735...d6d
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2018 #10 Skrevet 21. februar 2018 De hater folk som er lykkelige og privilegerte😂 sjekk rampelys. De orker ikke synet på enkelte bloggere, men er oppdatert på hva bloggerne gjør til enhver tid😀 Anonymkode: 6bb98...559 2
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2018 #11 Skrevet 21. februar 2018 1 hour ago, AnonymBruker said: Støtter du utroskap?????? Folk som er utro er søplefolk av verste sort. Det er umoralsk, ufint og vitner om fullstendig mangel på empati. Vil man pøke rundt -> vær singel. Pga utroskap så er det masse folk som må gå gjennom psykiatrisk behandling, en del overlever ikke heller Så folk som er utro risikerer i verste fall å være med på indirekte drap... Akkurat som i whiskey lullaby-sangen til Brad Paisley. Jeg vet om en dette skjedde med. Også gjør du NARR av folk som er imot utroskap????? FYSJ sier jeg bare. Anonymkode: 99735...d6d Samme med de som har blitt utsatt for bygdedyret gitt Anonymkode: 639d0...6d0
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2018 #12 Skrevet 21. februar 2018 Hva skal vi kalle KG-dyret? Anonymkode: 639d0...6d0
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2018 #13 Skrevet 21. februar 2018 KG-dyret er moralens fyrtårn. De gjør ALDRI feil. De mener hver minste avvik fra regelverk er helt krise, og noe som alltid burde rapporteres. Anonymkode: f93ab...63e 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2018 #14 Skrevet 21. februar 2018 Sitter i en sliten skinnsofa med tobakksmuss utover bordet. Sipper fra kaffekopp nr 32 denne dagen og skriver lett skjelvende med en sakte pekerfingermetode på klissete tastatur (etter at halve kaffekopp nr 13 skvatt oppi tastaturet i forsøk på touchmetoden, blir av og til ivrig vettu og skjelven av all koffeinen! ) Har mange personligheter, alt etter dagsformen, men vil alltid være ekkelt ..ler en hås og rasspete røykelatter som igjen lett forvandles til et hesblesende hosteanfall...når det syns det har vært skikkelig morsom-ekkel..Jah...sånn ca. Anonymkode: cb700...24a
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2018 #15 Skrevet 21. februar 2018 10 minutter siden, AnonymBruker said: KG-dyret er moralens fyrtårn. De gjør ALDRI feil. De mener hver minste avvik fra regelverk er helt krise, og noe som alltid burde rapporteres. Anonymkode: f93ab...63e Ja skrekk og gru om du skulle kjøre 10 metet i 20 km/t uten bilbelte for eksempel. Disse har vi navn på fra før, de heter KG-Politiet. Lurer på om de er de samme som KG-dyret, eller om det er forskjellige, kanskje overlappende dyr? Anonymkode: 639d0...6d0 1
Gjest Fillerista Skrevet 22. februar 2018 #16 Skrevet 22. februar 2018 Tipper det er lett å tenke på KG-dyret som de man alltid er uenig i og irriterer seg over. Jeg er vel blant de mer liberale i samlivsdelen av forumet og når jeg leste overskriften tenkte jeg umiddelbart på "moralistene", de som er sterkt i mot eksperimentell sex, åpne forhold, mange partnere og så videre. Men de vil vel lese tråden og tenke på sånne som meg. Vi som hele tiden skal fortelle om og normalisere eksperimentell sex, åpne forhold, mange partnere og så videre. Så jeg er vel et KG-dyr selv, jeg og alle der andre som svarer her. Vi er vel alle litt spesielle dyr som gidder å bruke tiden vår her inne på diskusjoner som aldri fører noen vei uansett!
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2018 #17 Skrevet 22. februar 2018 23 timer siden, Sera D skrev: Skulle akkurat til å si det samme Uten anonymbruker, hadde dyret i alle fall vist seg mye sjeldnere. Hadde vært deilig. Anonymkode: 06f07...ca9
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2018 #18 Skrevet 22. februar 2018 3 hours ago, Fillerista said: Tipper det er lett å tenke på KG-dyret som de man alltid er uenig i og irriterer seg over. Jeg er vel blant de mer liberale i samlivsdelen av forumet og når jeg leste overskriften tenkte jeg umiddelbart på "moralistene", de som er sterkt i mot eksperimentell sex, åpne forhold, mange partnere og så videre. Men de vil vel lese tråden og tenke på sånne som meg. Vi som hele tiden skal fortelle om og normalisere eksperimentell sex, åpne forhold, mange partnere og så videre. Så jeg er vel et KG-dyr selv, jeg og alle der andre som svarer her. Vi er vel alle litt spesielle dyr som gidder å bruke tiden vår her inne på diskusjoner som aldri fører noen vei uansett! Siden KG-dyret har likheter med Bygdedyret tror jeg kanskje mange kan være med på å manifestere dette dyret. Tenker det består av alle som angriper TS for ting som er utenfor normen, skrivefeil, bagateller man henger seg opp i etc. Alt som gjør at TS eller en annen poster føler seg spesielt uvelkommen og unormal kan være en del av dyret. Det består kanskje ikke bare av noen få brukere, selv om noen få brukere ganske sikkert er mest gjengangere i de som utgjør dyret.... Tenker slett ikke på sånne som deg som en del av dyret, tenker heller at du kan bli utsatt for dette dyret TS Anonymkode: 639d0...6d0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå