wildcats Skrevet 21. februar 2018 #1 Skrevet 21. februar 2018 Ei jeg vet om har blitt idømt en dom på 30 dager i fengsel. Hun har to barn og jobber nå i et 100% vikariat. Hva tror dere er sjansene hennes for å få innvilget elektronisk fotlenke?
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2018 #2 Skrevet 21. februar 2018 Alle har noe. Barn, familie, jobb, skole. Sjansen for fotlenke er mer utifra forbrytelsen og alt rundt det. Ikke om du har jobb og barn. Anonymkode: 83b8f...723
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2018 #3 Skrevet 21. februar 2018 Spørs helt hva slags sak det er. Er det vold mot politiet får man så godt som aldri fotlenke, er det fyllekjøring er det vanlig å få det, særlig i enkelte distrikter. Det kan selvfølgelig hjelpe litt på sjansene om det er ekstra byrdefullt å sone i fengsel, men de aller, aller fleste har en eller annen god grunn til at det passer dårlig å være sperret inne i en måned. Andre momenter som veier langt tyngre, som AB over meg så riktig sier. Anonymkode: f4ae1...aec
Gjest NotNaomi Skrevet 21. februar 2018 #4 Skrevet 21. februar 2018 Ingen her vet jo det.Her i blokka jeg er i for tiden er ene naboen med denne straffen.Han ble tatt for kjøring i ruspåvirket tilstand.Vet ikke hva kriteriene er,men 30 dager ser ut til å handle om det samme. De tar hensyn til mennesker med barn.Det vet jeg da.
wildcats Skrevet 21. februar 2018 Forfatter #5 Skrevet 21. februar 2018 Det er snakk om en ikke så veldig stor sak.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå