Heidipia:) Skrevet 13. februar 2005 #1 Skrevet 13. februar 2005 skal snart til oslo, og lurte i den annledning på om noen kan fortelle meg noen butikker i oslo som har et stoooort utvalg av fornarina bukser?
*M* Skrevet 13. februar 2005 #2 Skrevet 13. februar 2005 Bikbok og Carlings vet jeg iallefall har. Urban på by-porten har fornarina, men vet ikke hvordan utvalget er der nå.
Heidipia:) Skrevet 13. februar 2005 Forfatter #3 Skrevet 13. februar 2005 Bikbok og Carlings vet jeg iallefall har. Urban på by-porten har fornarina, men vet ikke hvordan utvalget er der nå. er ikke så kjent i Oslo så vet nesten ikke hvor noe ligger
*M* Skrevet 13. februar 2005 #4 Skrevet 13. februar 2005 Bik-Bok og Carlings finner du på Karl Johan og i Bogstadveien. I Bogstadveien er det 2 butikker av hver i begge ender. Bik-Bok har også en butikk på Oslo City og i første etasje på Glassmagasinet.
Heidipia:) Skrevet 13. februar 2005 Forfatter #5 Skrevet 13. februar 2005 Bik-Bok og Carlings finner du på Karl Johan og i Bogstadveien. I Bogstadveien er det 2 butikker av hver i begge ender. Bik-Bok har også en butikk på Oslo City og i første etasje på Glassmagasinet. da skal jeg sjekke ut de:)takk for svar
*M* Skrevet 13. februar 2005 #6 Skrevet 13. februar 2005 Bare hyggelig å kunne hjelpe. Bare spør hvis det er noe mer du lurer på.
Gjest Gjesta Skrevet 13. februar 2005 #7 Skrevet 13. februar 2005 Og Denim Gallery på Oslo City er en helt fantastisk butikk, min absolutte favoritt , de har ALLE merker du kan tenke deg.
Gjest Anonymous Skrevet 13. februar 2005 #8 Skrevet 13. februar 2005 Og Denim Gallery på Oslo City er en helt fantastisk butikk' date=' min absolutte favoritt , de har ALLE merker du kan tenke deg.[/quote'] Har de seven for all mankind?
Gjest Gjesta Skrevet 13. februar 2005 #9 Skrevet 13. februar 2005 Det husker jeg sannelig ikke, men det finner du vel hos BikBok?
Gjest Anonymous Skrevet 13. februar 2005 #10 Skrevet 13. februar 2005 Det husker jeg sannelig ikke' date=' men det finner du vel hos BikBok?[/quote'] oi...gjør man? aldri sett... :-? Får ta en titt da
Gjest Gjesta Skrevet 13. februar 2005 #11 Skrevet 13. februar 2005 Nå bor ikke jeg i Oslo, men her hadde de Seven blant annet på Bik Bok. Plutselig forsvant merket fra alle butikkene, men jeg vet ikke om det gjelder generelt.
Heidipia:) Skrevet 13. februar 2005 Forfatter #12 Skrevet 13. februar 2005 Og Denim Gallery på Oslo City er en helt fantastisk butikk' date=' min absolutte favoritt , de har ALLE merker du kan tenke deg.[/quote'] da skal jeg definitivt sjekke ut den:):)har litt problemer med og finne jeans jeg liker, så da er kanskje det rette plassen:)hvilken etg ligger den i?
Gjest Anonymous Skrevet 16. februar 2005 #14 Skrevet 16. februar 2005 De har Sevenbukser på Ambiente (Karl Johan og CC Vest) ihvertfall
Gjest Anonymous Skrevet 16. februar 2005 #15 Skrevet 16. februar 2005 De har Sevenbukser på Ambiente (Karl Johan og CC Vest) ihvertfall
Gjest Anonymous Skrevet 16. februar 2005 #16 Skrevet 16. februar 2005 De har Sevenbukser på Ambiente (Karl Johan og CC Vest) ihvertfall Hvor sånn ca er ambiente på karl johan? i nærheten av noe kjent?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå