AnonymBruker Skrevet 22. februar 2018 #2 Skrevet 22. februar 2018 Jobber natt på lukket avdeling for demente (sykehjem) og trives veldig godt er ofte rolige netter, men må ofte vaske klær og rydde fellesområde Anonymkode: 07a83...4f6 1
PerUlv Skrevet 22. februar 2018 #3 Skrevet 22. februar 2018 Jobber som politi. Jobber en del netter pga turnus. Liker godt turnuslivet og de friperiodene det gir. 2
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2018 #4 Skrevet 22. februar 2018 Jobbet natt som dyrlege i 19 år og har nå endelig kun dagjobb. ❤️ Hender imidlertid at jeg savner adrenalinkicket det gir og alle de underlige situasjonene man havner i. Må fortsatt minne meg selv på at det er lov å ta en øl en lørdagskveld nå som vakt og bakvaktslivet er over. 😜 Anonymkode: 88799...0ec 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2018 #5 Skrevet 22. februar 2018 Jobber natt, og synes det er dritkjedelig. Blir jo ikke særlig kjent med beboerne da de sover mens jeg er på jobb. Alt for rolig også.. Anonymkode: 5c55d...377
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2018 #6 Skrevet 22. februar 2018 6 timer siden, PerUlv skrev: Jobber som politi. Jobber en del netter pga turnus. Liker godt turnuslivet og de friperiodene det gir. Samme her. Har prøvd forskjellig tjeneste, men turnus er veldig greit, spesielt på grunn av friperiodene. Anonymkode: 773e0...cf4 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2018 #7 Skrevet 22. februar 2018 Jobbet natt i et bofellesskap for psykisk syke en stund - det var dritkjedelig. Alle brukerne sov godt om natten, det skjedde aldri noe og jeg slet virkelig med å holde øynene åpne. Skjønte ikke i det hele tatt hvorfor jeg var der, sovende nattevakt hadde vært både billigere for kommunen og mindre belastende for pleierne Nå jobber jeg natt på sykehus, og elsker det. Man er mye mer selvstendig enn på dagvaktene, man har ikke legevisitt eller flust av kollegaer å støtte seg på. Det er mange krevende situasjoner hvor man blir tvunget til å tenke selv og stå på egne bein, ta egne beslutninger. Det er alltid noe å hegne fingrene i, selv om det ikke er supertravelt. Man må dog være erfaren og trygg på seg selv for å ha en slik jobb - en nyutdannet og utrykk pleier på natt hadde aldri gått bra her jeg jobber. Men jeg elsker det! Anonymkode: 7b205...66e
Christina82 Skrevet 22. februar 2018 #8 Skrevet 22. februar 2018 Sykepleier, jobber natt og har både sykehjem og hjemmesykepleien. ( liten kommune, slått sammen på natt) trives, men står litt faglig stille. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå