Gjest Anonymous Skrevet 13. februar 2005 #1 Skrevet 13. februar 2005 MÅ man strengt tatt ha utdrikningslag? Jeg ønsker IKKE å ha det når jeg nå skal gifte meg. Ikke i det hele tatt. Andre må gjerne ha det, men jeg for mitt vedk. synes jeg det er helt feil. Men gruver meg til å si fra om det til min forlover. Vet at det ikke vil falle i god jord.... Grunnen til at jeg ikke vil er den at jeg ikke kan tenke meg noe mindre aksptablet eller udelikat enn en bli nødt til å se en evt. stripper, noe teitere enn at man absolutt skal drikke seg full eller at andre skal drite en ut.. Jeg er normalt sett ikke redd for å drite meg ut eller å drikke meg full, men i utdrikningslag er det jo stort sett om å gjøre å sjenke bruden drita full og drite henne ut. Det er også grunnen til at jeg ikke er med i utdrikningslag selv når andre skal "drikkes" ut
kristine75 Skrevet 13. februar 2005 #2 Skrevet 13. februar 2005 vi skal ha spaweekend istenfor den tradisjonelle utdrikningslaget. det må jo være opp til den enkelte brud hva man ønsker
Gjest Melk Skrevet 13. februar 2005 #3 Skrevet 13. februar 2005 Kan man ikke bare ha en hyggelig venninnemiddag? Har aldri vært i utdrikningslag med stripper og skikkelig utdritning.
Snutus Skrevet 13. februar 2005 #4 Skrevet 13. februar 2005 Kan man ikke bare ha en hyggelig venninnemiddag? Har aldri vært i utdrikningslag med stripper og skikkelig utdritning. Jeg har selv arrangert utrikningslag. Her var det bare artige aktiviteter og god middag. Bruden var kjempefornøyd. Du kan vel si hvordan du vil ha det. Jeg er heller ikke interessert i strippere og utdritning og har gjort forloveren min klar over dette.
Murf Skrevet 13. februar 2005 #5 Skrevet 13. februar 2005 Spa og venninnemiddager virker mere vanlig nå enn strippere og sånt. Alle utdrikningslagene jeg hr deltatt i, 10-15 stk, har vært bare kos og god mat, samt "ufarlige" utfordringer. Murf
Gjest Anonymous Skrevet 13. februar 2005 #6 Skrevet 13. februar 2005 Jeg skal være forlover til forloveren min, så vi skal i fellersskap, og litt alene da, planlegge dagen.. Kan bli spennende, for vi er like gale begge 2...
Blueberry Skrevet 13. februar 2005 #7 Skrevet 13. februar 2005 Det er lov å si at du ikke vil ha alkohol og sånt da vel. Jeg vet at i mitt utdrikningslag (eller utdritingslag som forloveren min kaller det...) blir det ikke noe alkohol, rett og slett fordi verken jeg eller min forlover og flere av venninnene mine ikke drikker alkohol. Selv om du liker alkohol ellers er det jo lov å si at akkurat den dagen kan du være foruten. Stemmer i det Murf sier. Strippere ser du ikke mye til idag, med mindre bruden har spesielle interesser...? Jeg vet at jeg blir utdrita den dagen. Kjenner forloveren min såpass, hun lar ikke den sjansen gå fra seg...hehe... Selv om jeg skulle ønske meg en koselig venninnemiddag eller konsert el.l. så gjør det meg ikke så mye. Jeg skal klare å ofre meg den ene dagen. Tror egentlig jeg får litt av alt...begynner litt slemt og ender mye koseligere. Jeg gleder meg jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå