Christiane_W Skrevet 22. februar 2018 #21 Del Skrevet 22. februar 2018 1 time siden, Melissasolstråle skrev: Topp.. ! . Ja jeg tror det kan være lurt med sightseeingbuss lørdagen. Da får vi sett litt av New York. Vi lander desverre ikke før kl 19 amerikansk tid fredagen. Reiser hjem igjen kl 22 amerikansk tid søndagen. Lander i Norge mandagen. Men vi kan jo få en spennende tur tross at dette blir kort. Problemer mitt er at jeg har ikke fri mens de billigste flybilettene var tilgjengelig. Men hadde en langhelg nå og da nyter jeg på. Er jo ganske rimelig med flybilletter for 2 personer til 4000 :). Fredagen blir det å komme seg på hotellet. Spise litt og legge seg og heller stå tidlig opp lørdag morgen. Ja, fredag blir det ikke tid til noe mer enn å komme seg til hotellet når dere ankommer såpass sent. Det tar jo gjerne litt tid å komme seg gjennom immigration, bagasjehenting og med transport da så er nok klokka fort 21-22 før dere er fremme og da er jo klokka 3-4 på natta i Norge, så tipper dere er trøtte og stuper i seng ganske raskt. Jeg tror dere kommer til å få en kjempefin tur, synes som sagt planen din høres god ut. Dere får jo en "smak" av byen og kan reise tilbake en annen gang og ha bedre tid om dere liker dere der. Og om dere ikke liker byen har dere jo ikke kastet bort mye verken tid eller penger der. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melissasolstråle Skrevet 23. februar 2018 #22 Del Skrevet 23. februar 2018 På 22.2.2018 den 13.16, Christiane_W skrev: Ja, fredag blir det ikke tid til noe mer enn å komme seg til hotellet når dere ankommer såpass sent. Det tar jo gjerne litt tid å komme seg gjennom immigration, bagasjehenting og med transport da så er nok klokka fort 21-22 før dere er fremme og da er jo klokka 3-4 på natta i Norge, så tipper dere er trøtte og stuper i seng ganske raskt. Jeg tror dere kommer til å få en kjempefin tur, synes som sagt planen din høres god ut. Dere får jo en "smak" av byen og kan reise tilbake en annen gang og ha bedre tid om dere liker dere der. Og om dere ikke liker byen har dere jo ikke kastet bort mye verken tid eller penger der. Ja turen er billig. 4000 kr er jo mye billigere enn i høysesongen. Og for to personer så er ikke det noe dyrt Hotell i byen er dyrt. Men siden vi er der så kort så blir det hotell ved Times Square og like ved der flybussen går til slik at det ble enkelt. Skal nyte hele lørdagen der med bussguidetur. . Ja sant det du sier. Viktigste var å se hva USA og New York er. Liker vi det ikke så har vi ikke brukt for mye penger og tid der. :). Hotellet er fint med treningsrom, restaranter og boblebad osv. Så har dine et meg et greit hotell dersom jeg føler for å slappe av og dersom byen virker for voldsom :). Gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snop Skrevet 27. februar 2018 #23 Del Skrevet 27. februar 2018 (endret) Det er sikkert smak og behag, men trikset mitt for å kose meg der på få dager er faktisk å ha minst mulig planer. Setter alltid av en dag til å rusle i parken, og maks én fastsatt aktivitet den andre (musikal eller museum for min del) og tar resten som det kommer. Det åpner opp for både avslapning og å ta inn byen på en annen måte, og å la byen overraske deg - og å ikke bruke halve dagen på å orientere deg fordi du har så mye å rekke over og steder å finne fram til. . Endret 27. februar 2018 av Snop 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå