Buzzi Skrevet 21. februar 2018 #21 Skrevet 21. februar 2018 Skulle gjerne hatt badekar, ikke først og fremst til meg selv, men til småen. Vi klarer oss veldig fint med et Stokke Flexi Bath foreløpig, men kan godt tenke meg badekar når vi en dag «oppgraderer» fra leilighet til hus. Men om jeg måtte velge mellom badekar og litt ekstra plass på badet, ville jeg helt klart hatt ekstra plass. Og heller stor dusj enn badekar. Hadde sånn dusj i badekar der vi bodde før, før vi fikk barn, og det ble sjelden brukt. Sto der bare og samlet MASSE støv.
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2018 #22 Skrevet 21. februar 2018 5 åringen bruker balje i dusjen og kan sitte der i 30 min Anonymkode: 10622...ff9 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2018 #23 Skrevet 21. februar 2018 Hva med en dusj som har badekar? Vi har noe liknende og 8-åringen kan enda bade i denne. Anonymkode: 1ea1e...8a9
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2018 #24 Skrevet 21. februar 2018 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor stort pluss synes du det er å ha badekar til barnet ditt, kontra å ikke ha det? Vi skal pusse opp badet nå, og venter barn. Men det er ikke så stort, vi kan få inn et lite badekar. Men er usikker på om vi skal sette det inn, eller få litt større luft og rom. Hvor deilig og praktisk er det badekaret? Anonymkode: a7e2a...963 Barn opp til fire, femårsalderen kan fint bade i en svær balje. Den første tiden finnes det også fine sammenleggbare babtbad. Et spebarn klarer du å dusje med, men det er ikke en lett sak. Babyer skal gjerne også bades i olje for å prøve å forebygge allergi og da må du nesten ha balje. Barn liker og å bade fremfor dusj og vask. Anonymkode: 7748c...987
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2018 #25 Skrevet 22. februar 2018 Prioriter heller en stor dusj. Du får de dusjkabinettene med badedel nederst. Tror hun på bloggen speiltvillingene har en slik dusj. Anonymkode: e60fc...5fb
Gjest fruktfest Skrevet 22. februar 2018 #26 Skrevet 22. februar 2018 Vi har ikke badekar, men har en badebalje til datteren vår. Koser seg like mye i den som i badekaret hos besteforeldrene sine😊 Så nei, du må ikke ha badekar, men vil anbefale en balje i alle fall.
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2018 #27 Skrevet 22. februar 2018 Sjekk ut bibabad Anonymkode: d23d0...88f
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2018 #28 Skrevet 22. februar 2018 Balje er jo mye mer praktisk egentlig, for da har du kontroll hele tiden. Er jo ikke så lett å sette en baby i badekaret uten å bade selv Anonymkode: c0ebd...1d2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå