Gå til innhold

Ta med barna på «norske byggeklosser»?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte å ta med ungene (12,13 og 16 år) på kino i kveld og se «norske byggeklosser». Tror dere det er noe for dem? Eller er det mest en voksenfilm?

Anonymkode: cff0a...fdb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter beskrivelsen på filmweb synes jeg den høres kjedelig ut for ihvertfall de to minste. 

Anonymkode: 214c3...527

Skrevet

Den har aldersgrense 12 år på grunn av "seksuelle skildringer", så jeg tenker at det er mer en voksenfilm selv om alle dine er over 12. Det går sikker fint å se den, men jeg tipper de syns den er kjedelig

Anonymkode: b52f9...a53

Skrevet

Ta dem med på en kul film som f.eks. "Black Panther" i stedet. Da vil de i det minste underholdes.

Anonymkode: f65bb...923

• Liker 1
Gjest N-Nøff
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Den har aldersgrense 12 år på grunn av "seksuelle skildringer", så jeg tenker at det er mer en voksenfilm selv om alle dine er over 12. Det går sikker fint å se den, men jeg tipper de syns den er kjedelig

Anonymkode: b52f9...a53

nei, så overraskende at en film med Atle Antonsen er pervers.

Skrevet
21 minutter siden, Neinøff skrev:

nei...?

Det finnes kun en (1) bra original «Norske Byggeklosser» og den er med Rolv Wesenlund.

Atle Antonsen er ikke i nærheten av samme kvalitet.

Anonymkode: eaa3b...d88

Skrevet

Så dårlig humor er upassende for barn. La dem heller se Wesenlund, ja.

Anonymkode: 5e6cf...340

Skrevet

Filmen (2918) er en stor fornærmelse mot den ekte, originale filmen fra 1972 med Wesenlund.

Forøvrig presterte en korthåret kvinnelig filmanmelder i God Morgen Norge å anmelde filmen (2018) uten å ha settoriginalen fra 1972...🙄🙄

Anonymkode: eaa3b...d88

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...