AnonymBruker Skrevet 21. februar 2018 #1 Del Skrevet 21. februar 2018 De har vært sammen lenge nå og jeg håper de aldri gifter seg selv om hun presser han veldig. Det jeg misliker er at mens han jobber, driver hun dank hjemme. Mamma var innom i dag på morgenen og da kommer hun i samme joggedressen som hun alltid går rundt i og ber ikke moren min inn til tross for at mamma kom med brød og varer. Siden de møttes, har hun alltid snyltet på han i større eller mindre grad. Hun gikk fra å studere, til å jobbe minimalt til å sykmelde seg. Da hun måtte ut i jobb igjen og alle aplauderte, ble hun plutselig gravid. Da var det å sykmelde seg igjen så fort som mulig og ta all permisjon. Nå er det slutt på permisjonen og hun skal visstnok studere litt. Hun sa en gang at hun ønaker å jobbe minimalt. Broren min jobber mange og tunge skift. Han lager mat og handler ofte inn. Er så lei dette Anonymkode: cb926...c95 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2018 #2 Del Skrevet 21. februar 2018 Det er din lillebrors problem, ikke ditt. Nå har han klart å få henne gravid og da er det ikke noen vei tilbake der. Anonymkode: 2cdea...402 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2018 #3 Del Skrevet 21. februar 2018 Du må jo alltid ha henne i familien, da hun er kjernefmilien hans, og vil alltid være mor til hans barn. Hun, han og barnet deres er hovedfamilie - ikke du og moren din. Om hun vil være hjemme med barnet er da helt greit det, jobb er jo bare for å tjene peng - og hvis de er enige om at dette funker for dem, så funker det for dem. Kanskje du burde få deg en hobby, og slutte å bry deg om ting du ikke har noe med, og baksnakke din brors kjernefamilie og liv. Anonymkode: 858da...a2c 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2018 #4 Del Skrevet 21. februar 2018 Ingenting av dette er noe du har noe med. Det er mellom din bror og hans samboer. Anonymkode: 4a114...fca 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jokke1 Skrevet 21. februar 2018 #5 Del Skrevet 21. februar 2018 Har han uttrykt seg noe om hva han synes om situasjonen? Er litt enig i det de andre skriver, at når alt kommer til alt så er det din brors liv og han som eventuelt må uttrykke hva han føler. Når det er sagt så synes jeg synd på alle med foreldre som har et mål i livet om å ikke arbeide. Det kan smitte over på barn. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hotellpute09 Skrevet 21. februar 2018 #6 Del Skrevet 21. februar 2018 Det kan være gode grunner til at hun går hjemme. Det er ikke sikkert hun og broren din forteller alle alt.. Hvorfor kommer moren din med brød og varer? Om dere er så lei av hennes «tafatthet» så slutt å gjøre slike ting også. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2018 #7 Del Skrevet 21. februar 2018 Det er så herlig å være sammen med lillebrødre. Ikke bare får du svigermor og deale med. Svigermor har en datter som løper hennes ærender i tillegg. Av og til to. Og samtalene dem imellom dreier seg om hvor jævlig svigerdattra er.... for hun er jo ikke som dem selv må vite. Anonymkode: 44c66...4ec 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 21. februar 2018 #8 Del Skrevet 21. februar 2018 Slutt å bland deg inn i andres liv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2018 #9 Del Skrevet 21. februar 2018 Det er lurt å gå med den samme joggedressen hjemme, for da sparer du slitasje på andre klær og sparer dermed penger. Går selv alltid i joggeklær hjemme og bruker "normsle" klær når jeg skal ut eller får besøk. Anonymkode: f8c42...ee1 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2018 #10 Del Skrevet 21. februar 2018 Har du i det hele tatt snakket med broren din? Hva om det fungerer for dem at den ene er hjemme? Slik var det før i tiden, og tidsklemma eksisterte ikke. At kona er hjemme og gjør alt det huslige, gjør at de kan tilbringe kvelden sammen som familie. Og når barnet har lagt seg orker begge sex. Mye bedre. Istedet for at du og mora di skal spekulere og komme innom og ta notis av hva hun går kledd med alene hjemme, kan du jo eventuelt få deg noe interesser? Snart kommer våren, kanskje du skal fornye interiøret i hjemmet? Eller jobber du kanskje;)? Hakke tid si ;D Anonymkode: 9c96d...167 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bakepulver Skrevet 21. februar 2018 #11 Del Skrevet 21. februar 2018 Men så flott at det er broren din som er sammen med henne og ikke du da du ikke tåler dama. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majott Skrevet 21. februar 2018 #12 Del Skrevet 21. februar 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er lurt å gå med den samme joggedressen hjemme, for da sparer du slitasje på andre klær og sparer dermed penger. Går selv alltid i joggeklær hjemme og bruker "normsle" klær når jeg skal ut eller får besøk. Anonymkode: f8c42...ee1 Samme her! Alltid i joggebukse hjemme, både fordi det er behagelig, og fordi jeg har to hunder som hårer ut alle klær. Dessuten får jeg flekker på klær når jeg lager mat/baker, og er ikke flink til å bruke forkle. Når jeg er ute har jeg helt andre klær enn hjemme Er ikke det vanlig? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skogrose Skrevet 21. februar 2018 #13 Del Skrevet 21. februar 2018 Kjipt for henne å ha et så "synsete svigersøsken". Er det å være sykemeldt ensbetydende med å drive dank? Mener du at man skal pynte seg når man er syk? Kanskje har hun lav arbeidsmoral (har du selv hørt henne si dette?), men det er lillebroren din sitt problem og ikke ditt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2018 #14 Del Skrevet 21. februar 2018 Hva gjorde moren din der? Jeg var samboer med en slik svigerfamilie som kom på "velmenende" besøk uvarslet, og la seg oppi hvor mye jeg jobbet. De visste ikke at jeg i tillegg til tøff medisinsk behandling var blitt voldtatt en tur ute på byen. Ekssamboer car støttende. Familien hans gjorde meg gal! Anonymkode: 36db3...727 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majott Skrevet 21. februar 2018 #15 Del Skrevet 21. februar 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: De har vært sammen lenge nå og jeg håper de aldri gifter seg selv om hun presser han veldig. Det jeg misliker er at mens han jobber, driver hun dank hjemme. Mamma var innom i dag på morgenen og da kommer hun i samme joggedressen som hun alltid går rundt i og ber ikke moren min inn til tross for at mamma kom med brød og varer. Siden de møttes, har hun alltid snyltet på han i større eller mindre grad. Hun gikk fra å studere, til å jobbe minimalt til å sykmelde seg. Da hun måtte ut i jobb igjen og alle aplauderte, ble hun plutselig gravid. Da var det å sykmelde seg igjen så fort som mulig og ta all permisjon. Nå er det slutt på permisjonen og hun skal visstnok studere litt. Hun sa en gang at hun ønaker å jobbe minimalt. Broren min jobber mange og tunge skift. Han lager mat og handler ofte inn. Er så lei dette Anonymkode: cb926...c95 Her har du bare en side av saken, og du har tydeligvis ikke snakket med lillebror. Han har et helt eget liv nå, som han selv bestemmer over, til tross for at mor og søster vil blande seg inn, og helst vil bestemme hvem han skal ha som kjæreste også! Damen her kan ha helseproblemer som dere ikke kjenner til. Det bør hun få lov til å ha i fred for både dere og andre. Og HUN har ikke sykemeldt seg. Det har en LEGE gjort. Så om dere i familien er uenige i det, så må dere få hennes godkjennelse til at legen fritas fra taushetsplikt, og deretter gå til legen for å få vite mer. "Hun ble plutselig gravid"?? Mannen har da like stort ansvar for prevensjon som damen. Men kanskje de gjerne ville ha barn? Og kanskje hun faktisk har så dårlig helse at hun må være sykemeldt?! Hva vet du om det? Konsentrer deg om din egen hverdag, og la din bror få ha sin i fred. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majott Skrevet 21. februar 2018 #16 Del Skrevet 21. februar 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: De har vært sammen lenge nå og jeg håper de aldri gifter seg selv om hun presser han veldig. Det jeg misliker er at mens han jobber, driver hun dank hjemme. Mamma var innom i dag på morgenen og da kommer hun i samme joggedressen som hun alltid går rundt i og ber ikke moren min inn til tross for at mamma kom med brød og varer. Siden de møttes, har hun alltid snyltet på han i større eller mindre grad. Hun gikk fra å studere, til å jobbe minimalt til å sykmelde seg. Da hun måtte ut i jobb igjen og alle aplauderte, ble hun plutselig gravid. Da var det å sykmelde seg igjen så fort som mulig og ta all permisjon. Nå er det slutt på permisjonen og hun skal visstnok studere litt. Hun sa en gang at hun ønaker å jobbe minimalt. Broren min jobber mange og tunge skift. Han lager mat og handler ofte inn. Er så lei dette Anonymkode: cb926...c95 Jeg går selv rundt i joggebukse hjemme, og jeg har 3-4 som ser helt like ut. Så om jeg vasker den ene, så har jeg en annen på, som ser ganske/helt lik ut. Hadde noen kommet på døra hos meg på morgenen, selv om de hadde med seg varer (som jeg ikke hadde bedt om), er det ikke sikkert jeg hadde invitert dem inn. En må kjenne sin besøkelsestid, og den er ikke om morgenen for de fleste her til lands. Dette skjedde altså senest før kl 11 i formiddag. Og sikkert enda tidligere ettersom du har fått beskjed. Selv hadde jeg ikke vært moden for å be folk inn kl 9-10 om morgenen. Det hadde vært litt rart, og utenom all normal høflighet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brimi Skrevet 21. februar 2018 #17 Del Skrevet 21. februar 2018 Hva så om hun driver dank? Hun er tross alt sykemeldt. Hva mener du en som er sykemeldt kan gjøre hjemme? Hva har de lov til å gjøre? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2018 #18 Del Skrevet 21. februar 2018 Det er forskjell på det å være syk og det å være lat. Jeg gjennomskuet henne for lengst. Hun oppfører seg som en primadonna og krever. Hun føler seg berettiget alt mellom himmel og jord. Et normalt mennenske vil først bli frisk, bidra hjemme og deretter få barn. Hun får barn for å slippe å gå på jobb. Hun mener selv at hun var en av de smarteste i klassen, men hun har alltid tatt snarveier for å slippe unna. Og når jeg ser og hører hvordan min bror, etter endt arbeidsdag blir kommandert til å måtte kjøpe smågodt fordi hun ikke orker, da blir jeg veldig sur. Han pusset opp, han kjøper mest og hun kommanderer og snakker nedlatende til han. TS Anonymkode: cb926...c95 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svartfugl Skrevet 21. februar 2018 #19 Del Skrevet 21. februar 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: De har vært sammen lenge nå og jeg håper de aldri gifter seg selv om hun presser han veldig. Det jeg misliker er at mens han jobber, driver hun dank hjemme. Mamma var innom i dag på morgenen og da kommer hun i samme joggedressen som hun alltid går rundt i og ber ikke moren min inn til tross for at mamma kom med brød og varer. Siden de møttes, har hun alltid snyltet på han i større eller mindre grad. Hun gikk fra å studere, til å jobbe minimalt til å sykmelde seg. Da hun måtte ut i jobb igjen og alle aplauderte, ble hun plutselig gravid. Da var det å sykmelde seg igjen så fort som mulig og ta all permisjon. Nå er det slutt på permisjonen og hun skal visstnok studere litt. Hun sa en gang at hun ønaker å jobbe minimalt. Broren min jobber mange og tunge skift. Han lager mat og handler ofte inn. Er så lei dette Anonymkode: cb926...c95 Hvordan går dette utover deg? Det er noe din bror må ta tak i, med mindre hun mishandler ham, selvfølgelig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2018 #20 Del Skrevet 21. februar 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er forskjell på det å være syk og det å være lat. Jeg gjennomskuet henne for lengst. Hun oppfører seg som en primadonna og krever. Hun føler seg berettiget alt mellom himmel og jord. Et normalt mennenske vil først bli frisk, bidra hjemme og deretter få barn. Hun får barn for å slippe å gå på jobb. Hun mener selv at hun var en av de smarteste i klassen, men hun har alltid tatt snarveier for å slippe unna. Og når jeg ser og hører hvordan min bror, etter endt arbeidsdag blir kommandert til å måtte kjøpe smågodt fordi hun ikke orker, da blir jeg veldig sur. Han pusset opp, han kjøper mest og hun kommanderer og snakker nedlatende til han. TS Anonymkode: cb926...c95 Du har ikke noe med anres forhold å gjøre, og du vet faktisk ikke hvordan de har det hjemme. Kanskje han tenner på å bli dominert. who knows. Med mindre han rett og har sagt at han er ulykkelig, må du annta at han er lykkelig med hoedfamilien sin - livspartneren og barnet sitt. Anonymkode: 858da...a2c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå