AnonymBruker Skrevet 21. februar 2018 #1 Del Skrevet 21. februar 2018 Noen med master i spesialpedagogikk her? I så fall: 1) Hva jobber dere med? 2) Opplever dere at spesialpedagogikk er etterspurt? 3) Hva kan man forvente i lønn? Anonymkode: 192f2...885 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2018 #2 Del Skrevet 21. februar 2018 Ja. 1. Logoped. 2. Svært etterspurt av de som trenger hjelp, og i større kommuner. Vil variere veldig alt etter om du er lærer i bunn, logoped, audiopedagog, master i utviklingshemming eller spesifikke lærevansker etc. 3. varierer veldig, alt etter om du jobber kommunalt, i staten eller privat. 5-700 000. Anonymkode: c2e8d...3e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2018 #3 Del Skrevet 21. februar 2018 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja. 1. Logoped. 2. Svært etterspurt av de som trenger hjelp, og i større kommuner. Vil variere veldig alt etter om du er lærer i bunn, logoped, audiopedagog, master i utviklingshemming eller spesifikke lærevansker etc. 3. varierer veldig, alt etter om du jobber kommunalt, i staten eller privat. 5-700 000. Anonymkode: c2e8d...3e8 Startlønn på sykehus er ganske lav, rett i overkant av 400 000. Forøvrig er det svært få utlyste logopedstillinger og derfor vanskelig å få jobb. Anonymkode: 82d9f...6f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2018 #4 Del Skrevet 21. februar 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Startlønn på sykehus er ganske lav, rett i overkant av 400 000. Forøvrig er det svært få utlyste logopedstillinger og derfor vanskelig å få jobb. Anonymkode: 82d9f...6f1 Har du en master i spesped så finnes det jobb. Da jobber man ofte som spesialpedagogisk rådgiver enten i skolen eller i PPT og det er ikke akkurat få stillinger. Søker man etter "ledig stilling logoped" er det ikke så rart det dukker opp få treff på typiske finn-nettsider. Man må ofte inn på sykehuset/kompetansesenteret/rehabiliteringssengerets egne nettsider for å komme over disse. Svært mange jobber også privat (og kan lett ville de 700 000 som nevnes over her). Min startlønn på sykehus var 490 000. Anonymkode: c2e8d...3e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2018 #5 Del Skrevet 21. februar 2018 Bikke*. Ikke ville. Liten skriveleif der. Anonymkode: c2e8d...3e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2018 #6 Del Skrevet 22. februar 2018 Opp Anonymkode: a776c...50f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2018 #7 Del Skrevet 23. februar 2018 På 22.2.2018 den 0.18, AnonymBruker skrev: Har du en master i spesped så finnes det jobb. Da jobber man ofte som spesialpedagogisk rådgiver enten i skolen eller i PPT og det er ikke akkurat få stillinger. Søker man etter "ledig stilling logoped" er det ikke så rart det dukker opp få treff på typiske finn-nettsider. Man må ofte inn på sykehuset/kompetansesenteret/rehabiliteringssengerets egne nettsider for å komme over disse. Svært mange jobber også privat (og kan lett ville de 700 000 som nevnes over her). Min startlønn på sykehus var 490 000. Anonymkode: c2e8d...3e8 Nyutdannet og 490 000 eller med flere års ansiennitet ? Anonymkode: 82d9f...6f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2018 #8 Del Skrevet 23. februar 2018 Jeg har master i matematikkdidaktikk. Noe spesialpedagogikk der, men ikke en ren spesialpedagogisk utdanning. Den er vel heller rettet mot matematikkvansker. Jeg er lærer i bunn, og arbeider i grunnskolen. Jeg har 540 000 kr i årslønn, det er med kontaktlærertillegg og 4 års ansiennitet. Arbeider med undervisning av elever som av ulike grunner ligger langt etter i matematikkfaget, og også andre fag. Jeg bor og arbeider på bygda, opplever nok heller at arbeidsgiver ser på meg som "dyr i drift" enn som etterspurt. Anonymkode: a01b2...108 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #9 Del Skrevet 8. mars 2021 Master i pedagogisk psykologisk rådgiving. Startlønn var 480 000. Nå får jeg 570 000 i året. Veldig spennende, variert jobb, men mange krav og mye press/stress Anonymkode: a3556...da7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå