Gjest Nimo Skrevet 13. februar 2005 #1 Skrevet 13. februar 2005 Hei Jeg har nettopp fått en halsbetendelse og derfor fått en pencillinkur jeg må gå på i flere dager. (Fire tabletter per dag) Spørsmålet er: Kan jeg trene mens jeg tar dette, eller bør jeg bli frisk først. Dette er andre gangen jeg har hatt halsbetendelse på to mnd, så nå er jeg lei dette. :-x Ønsker derfor å spørre om råd før jeg evt begynner å trene og det da tar lenger tid før jeg blir bra igjen. Har noen erfaring med hva som lønner seg?? Takker for svar
Gjest gjest1 Skrevet 13. februar 2005 #2 Skrevet 13. februar 2005 Ville ikke trent... Kroppen trenger all energi til å bli frisk.
Gjest Gjesta Skrevet 13. februar 2005 #3 Skrevet 13. februar 2005 Ikke tren! Du utsetter bare immunforsvaret ditt for en stor belastning i tillegg til sykdommen.
Gjest Nimo Skrevet 13. februar 2005 #4 Skrevet 13. februar 2005 Takk for tipset Må jeg vente helt til jeg er ferdig med pencillinkuren før jeg begynner å trene igjen, eller kan jeg starte treningen når formen føles grei igjen :-?
Gjest Gjesta Skrevet 13. februar 2005 #5 Skrevet 13. februar 2005 Du bør nok vente til kuren er over.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå