AnonymBruker Skrevet 21. februar 2018 #1 Del Skrevet 21. februar 2018 Er dette en bekledning som tenner dem med latex fetish? Kunne dere kledd dere i en sånn kondom drakt? Anonymkode: a4aae...239 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
puppi Skrevet 21. februar 2018 #2 Del Skrevet 21. februar 2018 Ja, utenom den røde pikken. Gir meg assosiasjoner til en hund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2018 #3 Del Skrevet 21. februar 2018 3 minutter siden, puppi skrev: Ja, utenom den røde pikken. Gir meg assosiasjoner til en hund. Haha. Liker du catsuit selv, eller på dama? Anonymkode: a4aae...239 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
puppi Skrevet 21. februar 2018 #4 Del Skrevet 21. februar 2018 Visuelt sett på eventuell dame. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2018 #5 Del Skrevet 21. februar 2018 Syns det er deilig bekledning på både damer og menn, men dem må være tynne/ slanke. Pikken kunne nok vært på innsiden. Hehe. Anonymkode: a4aae...239 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2018 #6 Del Skrevet 21. februar 2018 Nei. Går gjerne i latex kjoler og korsetter, men ikke en sånn type dress. Har forsåvidt ikke noe latex fetisj heller, men kunne godt ha gått i latex kjoler om kjæresten villefor jeg liker å pynte meg med sexy kostymer. Å se andre i latex gir meg ingenting. Så jeg er kanskje ikke målgruppa for de fetisjistene du spør. Anonymkode: 99858...526 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2018 #7 Del Skrevet 21. februar 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei. Går gjerne i latex kjoler og korsetter, men ikke en sånn type dress. Har forsåvidt ikke noe latex fetisj heller, men kunne godt ha gått i latex kjoler om kjæresten villefor jeg liker å pynte meg med sexy kostymer. Å se andre i latex gir meg ingenting. Så jeg er kanskje ikke målgruppa for de fetisjistene du spør. Anonymkode: 99858...526 Jeg vet, enten har enn tiltrekning til klær, deriblant latex, eller så har enn det ikke. Vet om flere damer som pynter seg for damene sine, menn som ikke tenner på klæra i seg selv. Men damene blir tent av å se så kåte menna dems blir av sexy klær og latex på en stram spenstig kropp. Anonymkode: a4aae...239 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2018 #8 Del Skrevet 21. februar 2018 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei. Går gjerne i latex kjoler og korsetter, men ikke en sånn type dress. Har forsåvidt ikke noe latex fetisj heller, men kunne godt ha gått i latex kjoler om kjæresten villefor jeg liker å pynte meg med sexy kostymer. Å se andre i latex gir meg ingenting. Så jeg er kanskje ikke målgruppa for de fetisjistene du spør. Anonymkode: 99858...526 Vet at det både er damer og menn som ikke får orgasme, uten at latex eller fetishen er med i sexhandlingen, uansett hvor forelsket å kåte dem er på hverandre. Anonymkode: a4aae...239 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BiancaH96 Skrevet 21. februar 2018 #9 Del Skrevet 21. februar 2018 Selv har jeg ikke noe forhold til latex. Om typen hadde tent på det så hadde jeg ikke hatt noe problem med å stille opp i en slik drakt, men jeg tror nok at han hadde foretrukket at den var uten "penis". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2018 #10 Del Skrevet 21. februar 2018 11 minutter siden, BiancaH96 skrev: Selv har jeg ikke noe forhold til latex. Om typen hadde tent på det så hadde jeg ikke hatt noe problem med å stille opp i en slik drakt, men jeg tror nok at han hadde foretrukket at den var uten "penis". Hvis ikke han hadde kledd seg i den, med penis. Hehe. Anonymkode: a4aae...239 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BiancaH96 Skrevet 21. februar 2018 #11 Del Skrevet 21. februar 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis ikke han hadde kledd seg i den, med penis. Hehe. Anonymkode: a4aae...239 Da hadde jeg fått meg en god latter i såfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2018 #12 Del Skrevet 21. februar 2018 16 minutter siden, BiancaH96 skrev: Da hadde jeg fått meg en god latter i såfall. En venn av meg har en fetish for latex og har akkurat denne drakten. Han sier han nesten dør når han blir onanert til orgasme i drakten hehe. Syns jeg ser synet av det... hehe. Anonymkode: a4aae...239 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BiancaH96 Skrevet 21. februar 2018 #13 Del Skrevet 21. februar 2018 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: En venn av meg har en fetish for latex og har akkurat denne drakten. Han sier han nesten dør når han blir onanert til orgasme i drakten hehe. Syns jeg ser synet av det... hehe. Anonymkode: a4aae...239 Jaja, bilr vel kanskje ekstra glatt og deilig, hvem vet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2018 #14 Del Skrevet 21. februar 2018 35 minutter siden, BiancaH96 skrev: Jaja, bilr vel kanskje ekstra glatt og deilig, hvem vet. Ja, det tror jeg du har rett i. Blir glatt og blank følelse, og uten søl, siden det spruter på innsiden Anonymkode: a4aae...239 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BiancaH96 Skrevet 21. februar 2018 #15 Del Skrevet 21. februar 2018 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, det tror jeg du har rett i. Blir glatt og blank følelse, og uten søl, siden det spruter på innsiden Anonymkode: a4aae...239 Ser at det er en fordel, selv om jeg kan tenke meg at det blir litt pes å vaske drakta etterpå da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2018 #16 Del Skrevet 21. februar 2018 Tror det er ganske mye som må vaskes. Vennen min sier det ikke bare er sæd, det er snakk om mye svette også, etter flere timer i drakten. Han forteller om hele dager i drakten før orgasmen kommer. Anonymkode: a4aae...239 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå