Gå til innhold

Jeg er så glad i Erna Solberg :) Er du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg så "Datoen" på Nrk. Det slår meg alltid når jeg ser intervjuer med Erna Solberg at hun har så mye appell i kraft av sitt sympatiske vesen og sin jordnærhet. 

Hun kan godt få være landsmoderen vår en god stund til. Jeg tror vi er trygg i Ernas hender :)

Hilsen Jørgen Hattemaker. 

Anonymkode: f7486...766

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, stoler ikke på henne.

Anonymkode: 5ede5...b64

• Liker 3
Gjest Fillerista
Skrevet

Nei. Kan ikke like folk som lyver med så rak rygg og stødig stemme. Det er for meg ytterst skremmende.

Skrevet

Nei, jeg synes hun ser så selvtilfreds ut.

• Liker 3
Skrevet

Jeg kjenner ikke Erna, så jeg vet ikke om jeg er glad i henne. Uansett syns jeg ikke noe om utseendet hennes og akkurat det distraherer meg litt.... 

Skrevet

Nope. 

Anonymkode: 245f1...e91

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, Fillerista skrev:

Nei. Kan ikke like folk som lyver med så rak rygg og stødig stemme. Det er for meg ytterst skremmende.

Alle politikere lyver jo, så det renner av dem. 

Anonymkode: 20eb5...d02

• Liker 1
Gjest Herr Heftig
Skrevet

Nei, jeg liker ikke Erna, til tross for at jeg stemmer høyre. Hun tilhører venstresiden i Høyre og er i tillegg veldig rosa. Dette ser man tydelig etter forhandlinger med Frp og sentrumspartier.

Skrevet

Nei virkelig ikke

Anonymkode: a36f6...c15

• Liker 1
Skrevet

Nei, kan ikke fordra henne. 

Skrevet

Jeg liker henne selvom jeg politisk sett er på en helt annen kant. Dama er flink.

Anonymkode: ac30b...c30

• Liker 2
Skrevet

Niks, fikser henne ikke.

Ekstremt skeptisk til kulturen og holdningene i miljøet hun er flasket opp i også, Drevland-sakene etc.

Anonymkode: 3edc4...6d3

Skrevet

Jeg er ikke glad i Erna, men jeg syns hun er helt ålreit. Har ikke stemt på henne og kommer aldri til å gjøre det heller. 

Anonymkode: 7f668...b77

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...