AnonymBruker Skrevet 21. februar 2018 #1 Skrevet 21. februar 2018 Jeg vurderer å bytte strømselskap da jeg betaler ca 50 øre pr kWh, og ser andre tilbyr rundt 40 øre pr kWh. Jeg kan ikke bytte leverandør av nettleien, da selskapet har avtale med kommunen at bare de kan levere her. Lønner det seg å bytte selskap, eller blir prisen ca det samme uansett? Syns det virker litt skummelt å bytte, vil ikke bli lurt liksom Anonymkode: b5f36...19a
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2018 #2 Skrevet 21. februar 2018 Bare bytt. Du kan bytte hver dag om du har lyst. Se på elskling.no (idiotisk navn på nettsiden, men sånn er det nå...) for oversikt over ulike selskap. Det er nettleien som er dyrest, men du får det selvsagt billigere totalt om du bytter til et annet strømselskap. Bare vær forberedt på en masse telefoner fra tidligere selskap som vil ha deg tilbake som kunde. De er himla masete! Anonymkode: 98d7b...58a
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2018 #3 Skrevet 21. februar 2018 Fyll inn adressen din og bytt til den billigste https://www.forbrukerradet.no/forside/bolig/strom/ Anonymkode: 66263...532
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå