AnonymBruker Skrevet 20. februar 2018 #1 Del Skrevet 20. februar 2018 Skal snart til Dubai og har fått anbefalt å ta Hepatitt A vaksinen. Men ser det er flere som har klart seg uten. Vil jo helst slippe å ta sprøyta pga sprøyteskrekk. Er det flere som har dratt dit uten og hva er viktig å huske på for å unngå å bli smittet? Anonymkode: c2195...26e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2018 #2 Del Skrevet 21. februar 2018 Jeg hadde den, men det var fordi jeg hadde tatt den i forkant i forbindelse med en annen reise. Reisefølget mitt hadde ingen hep A-vaksine, og de har til og med bodd i Dubai tidligere. Null problem Anonymkode: 76b16...ef7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2018 #3 Del Skrevet 21. februar 2018 Det er mange anbefalte vaksiner som er helt unødvendige. Anonymkode: bf77d...c32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linaria Skrevet 21. februar 2018 #4 Del Skrevet 21. februar 2018 Jeg tok den før Sør-Amerika, men jeg tåler sprøyter helt greit og tar mye heller én vaksine for mye enn å bli syk. Er sikker på at det er mange som ikke tar den som greier seg helt fint, det er jo litt det som er greia med vaksiner. Mange får heller ikke brukt for reiseforsikringa på ferie, men for noen få er den uvurdelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2018 #5 Del Skrevet 22. februar 2018 På 20.2.2018 den 23.39, AnonymBruker skrev: Skal snart til Dubai og har fått anbefalt å ta Hepatitt A vaksinen. Men ser det er flere som har klart seg uten. Vil jo helst slippe å ta sprøyta pga sprøyteskrekk. Er det flere som har dratt dit uten og hva er viktig å huske på for å unngå å bli smittet? Anonymkode: c2195...26e Hva står anbefalt på ud sine sider for reiseråd til området? Du har valget mellom under 1 minuttsubehag av en sprøyte og flere timer og dager på toalettskålen i ferien? Anonymkode: 0c5b5...8c2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2018 #6 Del Skrevet 23. februar 2018 Har sprøyteskrekk selv, men tok gladelig den vaksinen. Better safe than sorry. Et lite stikk tåler du! Ytterst få får jo bruk for reiseforsikringen sin også, men det fikk jeg erfare som ung og frisk jente at jaggu er jeg glad jeg har den. Betaler gladelig en hundrelapp i mnd. når regningen for ei natt på sykehuset med matforgiftning endte på over 20000kr, da var Gjensidige gode å ha! Anonymkode: 9196a...3b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
caroprins Skrevet 26. februar 2018 #7 Del Skrevet 26. februar 2018 Jeg anbefaler alltid å ta de vaksinene som er anbefalt og med dagens sprøyter så er det mye verre med vepsestikk enn den lille sprøyten . Husk å ta den andre sprøyten rundt 8 måneder etter den første så er du sikret for 20 år. Husk og revaksinering av kikhoste, stivkrampe , polio og difteri om det er mere enn 10 år siden du fikk den vaksinen. Og har du ikke hatt meslinger eller fått MMR vaksine som liten så florerer det av denne sykdommen rundt forbi for tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå