Gå til innhold

Flørter han med meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var ute og spiste med jobben en kveld for en liten stund siden og ble sittende ved siden av en fyr jeg har en god tone med på en benk under middagen. I løpet av middagen kom han nærmere og nærmere meg, helt til vi ble sittende klin inntil hverandre (hans hofte inntil min hofte, hans ben inntil mitt ben, han skulder inntil min skulder, osv.). Det var ikke plassmangel på benken, da han satt sikkert en halvmeter fra sidemannen på den andre siden av ham. Jeg hadde ikke rom for å flytte meg vekk, da jeg satt helt på kanten av benken (kunne muligens flyttet meg en centimeter eller to, hvis jeg ville hatt en rumpeball utenfor benken, noe jeg ikke ville og noe han visste fordi han hadde konstatert min plassmangel tidligere på kvelden). Vi pratet sammen mye av kvelden og ble bedre kjent med hverandre. Jeg tenkte at dette var starten på noe mer, og må innrømme jeg fikk øynene opp den kvelden og falt litt for ham. Før dette så jeg på ham som en annen kollega, men nå følte jeg liksom at han hadde "made a move" og at det var noe mer mellom oss. Jeg kan innrømme at jeg følte en connection av noe slag mens vi satt inntil hverandre.

Siden den gang føler jeg han har vært veldig ambivalent. Noen dager viser han veldig "lukket" kroppsspråk rundt meg, med armene krysset over brystet, hvorpå han flytter seg vekk hvis jeg flytter meg nærmere. Andre dager, når jeg er oppgitt over den avvisende holdningen og tenker at jeg ikke gidder å prøve å flørte med ham, men heller bare vil holde avstand (etter at jeg har opplevd at jeg har blitt avvist når jeg har forsøkt å gjengjelde oppmerksomheten), føler jeg at han finner alle mulige unnskyldninger til å dulte borti meg eller sitte så nærme at vi er inntil hverandre og kroppene våre berører hverandre.

I dag var en slik dag, ettersom jeg følte han var veldig avvisende ovenfor meg i går og jeg hadde bestemt meg for å holde en god avstand i dag. I dag fant han midlertidig på alle slags mulige unnskyldninger for å komme bort til meg og holde på med PCen min, noe som innebærer at han lener seg over meg slik at vi får kroppskontakt. Han spurte meg om mange ting han vanligvis aldri ville konsultert meg om, tilsynelatende bare for å være nær meg. Ting som å be meg om å sjekke over skrivefeil, når mailene han sender ut uten å spør meg vanligvis er fulle av skrivefeil uten at han konsulterer meg eller ser ut til å bry seg nevneverdig.

Jeg overanalyserer sikkert, men skjønner ikke hvorfor en fyr virker så "hot" en dag, og så "cold" den neste. Forstår meg ikke på om dette er et spill eller hva det er... Er ikke erfaren innen flørting i det hele tatt, men kjenner at jeg synes det er slitsomt. Vil liksom vite hvor jeg har folk, om de faktisk er interessert eller ikke...

Vi er begge single, forresten, gitt alle trådene her inne om utroskap. 

Anonymkode: d24dc...5b0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spør han på date da vel. Han er helt klart interessert

Anonymkode: dc310...ea9

Skrevet

Kan hende han er interessert, og er varm og kald fordi han ikke vet helt hvordan han skal oppføre seg rundt deg. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg (og min beste venninne) har dårlig erfaring med menn som er "på" når det passer dem og ikke interresert neste dag. Jeg og hun hadde faktisk samtale om dette forleden dag, der de mennene vi har opplevd dette med har kun vært ute etter en ting.. og det er et ligg når det passer dem. Men det kan jo være at han kollegaen din faktisk er interresert, bare vær forsiktig tenker jeg :-) Da snakker jeg kun av vår erfaring, alle mennesker er jo forskjellige :-)

Anonymkode: 8484f...a84

• Liker 1
Skrevet

Syns egentlig det bare virker som at han kom nærmere deg den kvelden fordi dere pratet sammen og da setter man seg jo nærmere for å høre hva den andre sier osv.

Det at han bruker pcen din enkelte dager trenger heller ikke bety noe.

Jeg hadde hvertfall ikke tatt noe av dette som noen tegn på noe som helst.

Anonymkode: bf32b...690

• Liker 1
Skrevet

Er du lederen hans eller noe sånn? Siden han ber deg se over mailene sine? Skjønte ikke den helt...

Hva slags kjemi har han med andre? Like hot and cold i personlighet?  Hva snakket dere om? Alder? Erfaring? Osv? Du gir så lite info...

Anonymkode: 2facf...49c

Skrevet
9 hours ago, AnonymBruker said:

Er du lederen hans eller noe sånn? Siden han ber deg se over mailene sine? Skjønte ikke den helt...

Hva slags kjemi har han med andre? Like hot and cold i personlighet?  Hva snakket dere om? Alder? Erfaring? Osv? Du gir så lite info...

Anonymkode: 2facf...49c

Nei, jeg er ikke lederen hans. Han sier at han ber meg se over ting for å se om folk med mindre erfaring enn ham klarer å forstå essensen i det han skriver, i og med at jeg har jobbet der en kortere periode. Pluss at han har en del skrivefeil, som av og til kan være forvirrende. Han pleide ikke å spørre meg om slike ting tidligere, men har begynt å spørre mye i det siste.

Vet ikke helt hvilken kjemi han har med andre kvinner; jeg er den eneste kvinne på arbeidsplassen. Han står/sitter ikke så nærme de andre mennene på arbeidsplassen. Vi er begge mot slutten av 20-årene, jeg et par år yngre, og ingen av oss har noen særlig erfaring så vidt meg bekjent (jeg har ikke spurt ham direkte, men det er inntrykket jeg får fra ham og en fyr han har gått på vgs og universitet sammen med). Det er som regel andre folk nær oss når vi snakker, så det går som regel på relativt nøytrale temaer som studier/familie/andre hverdagslige ting. 

Anonymkode: d24dc...5b0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...