Gjest Seleena Skrevet 13. februar 2005 #1 Del Skrevet 13. februar 2005 Finst det? Noko eg kan drikke eller ete for å komme i betre humør? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 13. februar 2005 #2 Del Skrevet 13. februar 2005 Rosenrot er det noen som har reagert positivt på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 13. februar 2005 #3 Del Skrevet 13. februar 2005 Trening kan gi en tilnærmet effekt som lykkepiller. Ville ikke prøvd naturmedisin. Hvis de hadde hatt en effekt på tilstrekkelig antall, så ville legemiddelfirmaene produsert noe liknende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. februar 2005 #4 Del Skrevet 13. februar 2005 Hva med blomstermedisin? Du kan lese litt om dette her: http://www.naturterapier.no/bach_frame.html Jeg er personlig veldig sketpisk til slike ting, men jeg tok mot til meg å prøvde dette. Det kan jo hende det kan være noe i det. For meg merker jeg en liten bedring. Kan hende dette er fordi jeg kanskje er mer obs på problemene mine,eller det kan hende blomstene virker. Det bryr jeg meg ikke så mye om, bare jeg har det bedre med meg selv. Man må jo han en viss tro på at dette kanskje kan fungere, for da er man mer bevisst. Er man helt imot dette tror jeg ikke det er noen vits å prøve det. Det er nok veldig invividuelt om det virker eller ikke. Jeg mener det motsatte av hva susanne her skriver, for hvorfor ikke prøve naturmedisin?? Kan det skade? Så lenge det virker for en person så må jo det være veldig bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hecuba Skrevet 13. februar 2005 #5 Del Skrevet 13. februar 2005 Jeg ville faktisk prøvd trening eller en eller annen form for hobby.. Noen sier at sukker fungerer, men ville ikke anbefale det.. Farlig å komme inn i et trøstespisemønster.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seleena Skrevet 13. februar 2005 #6 Del Skrevet 13. februar 2005 Trener gjer eg jo regelmessig saman med venninner. Så eg trur ikkje det er det det går på. Kva slags hobby kunne det vert? Eg tek ofte fotografi og prøver meg på maling, og det er jo veldig interessant. Men det er noko alikevell som gjer at eg er så nedstemt... følest som om eg har mista noko eller lengtar etter noko. Men veit ikkje kva.... :-( Kor kan eg få tak i rosenrot? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 13. februar 2005 #7 Del Skrevet 13. februar 2005 Rosenrot selges på f.eks Ica. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hecuba Skrevet 13. februar 2005 #8 Del Skrevet 13. februar 2005 Rosenrot får du tak i mange steder.. Har du prøvd lysterapi? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seleena Skrevet 13. februar 2005 #9 Del Skrevet 13. februar 2005 Nei har ikkje prøvd lysterapi. Korleis fungerer det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daniella_ Skrevet 13. februar 2005 #10 Del Skrevet 13. februar 2005 Som de andre her sier, trening gjør underverker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. februar 2005 #11 Del Skrevet 13. februar 2005 Johannesurt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hecuba Skrevet 13. februar 2005 #12 Del Skrevet 13. februar 2005 Vel.. Mange blir litt deprimerte/utbrente/tafatte på vinteren.. Noen mener det er fordi lyset påvirker humøret, energinivået og produksjon av vitaminer osv.. Det innebærer å sitte foran en bestemt type lampe som sender en bestemt form for lys.. Du kan jo undersøke.. Er mange som mener det virker.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 13. februar 2005 #13 Del Skrevet 13. februar 2005 I Tyskland bl.a brker de mer Johhannesurt og mindre "lykkepiller" enn oss... Johannesurt har dokumentert effekt. Må ikke bukes med p-piller da de kan miste effekten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dru Skrevet 14. februar 2005 #14 Del Skrevet 14. februar 2005 Her er en artikkel om nettopp dette: http://www.dagbladet.no/dinside/2005/02/14/423376.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 14. februar 2005 #15 Del Skrevet 14. februar 2005 Må ikke bukes med p-piller da de kan miste effekten... Det er gutten som har gjort hjemmeleksa si det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 14. februar 2005 #16 Del Skrevet 14. februar 2005 Hva med å bruke noe du liker som "lykkepille" - f.eks. unne seg en sjokoladebit og virkelig nyte den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seleena Skrevet 15. februar 2005 #17 Del Skrevet 15. februar 2005 Hva med å bruke noe du liker som "lykkepille" - f.eks. unne seg en sjokoladebit og virkelig nyte den? God idè, men ikkje særleg varig lykke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 15. februar 2005 #18 Del Skrevet 15. februar 2005 Hva med å bruke noe du liker som "lykkepille" - f.eks. unne seg en sjokoladebit og virkelig nyte den? Tror ikke antidepressiva i stedet for sjokolade blir særlig vellykket. Perikum, rosenrot, depridix, chisandra, ginseng, blomstermedisin, b-vitaminer, kava-kava (urt), fiskeolje og lysterapi kan prøves. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå