Gå til innhold

Makulere gamle CD-er?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Opprydding i gamle CD-er, oppdaget selvfølgelig bilder jeg ønsker å bli kvitt fra ungdommen :) 

Holder det å ripe opp cd-en? Jeg vet det finnes CD-makuleringsmaskiner men ønsker ikke å betale for noe jeg kan gjøre selv. 

Hva gjør jeg?

Anonymkode: a32d0...0db

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Knekk dem og kast dem hver for seg. 

Da skal det godt gjøres å få noe ut av dem. 

• Liker 3
Skrevet
17 minutter siden, stan skrev:

Knekk dem og kast dem hver for seg. 

Da skal det godt gjøres å få noe ut av dem. 

Takk :) 

• Liker 1
Skrevet

Putt dem i microbølgeovnen på full effekt i 10 sekunder sammen med et glass vann. 

Skrevet
1 time siden, prt90 skrev:

Putt dem i microbølgeovnen på full effekt i 10 sekunder sammen med et glass vann. 

Nei takk😂

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hei!

Opprydding i gamle CD-er, oppdaget selvfølgelig bilder jeg ønsker å bli kvitt fra ungdommen :) 

Holder det å ripe opp cd-en? Jeg vet det finnes CD-makuleringsmaskiner men ønsker ikke å betale for noe jeg kan gjøre selv. 

Hva gjør jeg?

Lydbøker riper jeg på baksiden med noe skarpt før de går i søpla. Resten av cd samlingen med dokumenter og bilder har jeg ikke funnet ut hvordan jeg skal ødelegge forsvarlig. 

Å kneppe cder medfører ofte et blodig  resultat på hendene. Så det har jeg slutta med. Små fliser er nesten umulig å få ut av fingrene. 

Følger med for flere gode og nrukbare råd. 

Anonymkode: b3b3a...e44

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Lydbøker riper jeg på baksiden med noe skarpt før de går i søpla. Resten av cd samlingen med dokumenter og bilder har jeg ikke funnet ut hvordan jeg skal ødelegge forsvarlig. 

Å kneppe cder medfører ofte et blodig  resultat på hendene. Så det har jeg slutta med. Små fliser er nesten umulig å få ut av fingrene. 

Følger med for flere gode og nrukbare råd. 

Anonymkode: b3b3a...e44

Så ut som noe uanstendig:)

Ta på deg noen arbeidshansker og knekk i to.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...