AnonymBruker Skrevet 20. februar 2018 #1 Skrevet 20. februar 2018 Hei! Opprydding i gamle CD-er, oppdaget selvfølgelig bilder jeg ønsker å bli kvitt fra ungdommen Holder det å ripe opp cd-en? Jeg vet det finnes CD-makuleringsmaskiner men ønsker ikke å betale for noe jeg kan gjøre selv. Hva gjør jeg? Anonymkode: a32d0...0db
stan Skrevet 20. februar 2018 #2 Skrevet 20. februar 2018 Knekk dem og kast dem hver for seg. Da skal det godt gjøres å få noe ut av dem. 3
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2018 #3 Skrevet 20. februar 2018 17 minutter siden, stan skrev: Knekk dem og kast dem hver for seg. Da skal det godt gjøres å få noe ut av dem. Takk Anonymkode: a32d0...0db 1
prt90 Skrevet 20. februar 2018 #4 Skrevet 20. februar 2018 Putt dem i microbølgeovnen på full effekt i 10 sekunder sammen med et glass vann.
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2018 #5 Skrevet 20. februar 2018 1 time siden, prt90 skrev: Putt dem i microbølgeovnen på full effekt i 10 sekunder sammen med et glass vann. Nei takk😂 Anonymkode: a32d0...0db
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2018 #6 Skrevet 20. februar 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hei! Opprydding i gamle CD-er, oppdaget selvfølgelig bilder jeg ønsker å bli kvitt fra ungdommen Holder det å ripe opp cd-en? Jeg vet det finnes CD-makuleringsmaskiner men ønsker ikke å betale for noe jeg kan gjøre selv. Hva gjør jeg? Anonymkode: a32d0...0db Lydbøker riper jeg på baksiden med noe skarpt før de går i søpla. Resten av cd samlingen med dokumenter og bilder har jeg ikke funnet ut hvordan jeg skal ødelegge forsvarlig. Å kneppe cder medfører ofte et blodig resultat på hendene. Så det har jeg slutta med. Små fliser er nesten umulig å få ut av fingrene. Følger med for flere gode og nrukbare råd. Anonymkode: b3b3a...e44
visp Skrevet 20. februar 2018 #7 Skrevet 20. februar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Lydbøker riper jeg på baksiden med noe skarpt før de går i søpla. Resten av cd samlingen med dokumenter og bilder har jeg ikke funnet ut hvordan jeg skal ødelegge forsvarlig. Å kneppe cder medfører ofte et blodig resultat på hendene. Så det har jeg slutta med. Små fliser er nesten umulig å få ut av fingrene. Følger med for flere gode og nrukbare råd. Anonymkode: b3b3a...e44 Så ut som noe uanstendig:) Ta på deg noen arbeidshansker og knekk i to.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå