Gå til innhold

Sjenerende lukt fra eldre nabo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alle har sin lukt men har snakker vi om blanding av kloakk,piss, merkeli matlukt og røykelukt og andre ubeskrivelige lukter. Er balansert ventilasjon så hennes utluft går mot min balanserte ventilasjon og den fanger opp litt lukt.

Men det værste er kan ikke ha vinduer eller altandør åpen for lukten går inn til meg.  Noe tips hva jeg kan gjøre? Sliter med og ringe på og si det lukter fra leiligheten hennes. Hele boligen er rehabilitere, så er jævli og kjenne på andre sin dritlukt. Dette er en dame som får hjelp av hjemmehjelpen. Må vel gi beskjed til styret men regner med de ikke gjør noe sånn som styrefolk pleier og gjøre. Noen som har vært borti illeluktende nabo før og kom du noe vei ?

Anonymkode: 00de3...d78

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Si til styret? Er du sprø? Om hun har hjemmehjelp, så får hun vel rehold ivaretatt. Syns du bør klage på ventilasjonen istedenfor. 

Anonymkode: 27378...808

• Liker 1
Skrevet

Du tar kontakt med styre og sier at du er plaget med at det kommer vond lukt via ventilasjonen. Ikke klag på vedkommende, bare fortell at det kommer vond lukt og at det er veldig plagsomt. Da er de pliktig til å gjøre noe med saken.

Anonymkode: 4b8b0...413

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...