lillesky Skrevet 13. februar 2005 #1 Del Skrevet 13. februar 2005 Jeg har klødd veldig mye de siste ukene (mest lår og armer), og der jeg har klødd (men også andre steder) har det kommet grupper med røde prikker (nedi huden). De er både små og store og blir ikke borte når jeg trykker på dem, det gjør bare vondt (akkurat som når man tar på blåmerker). Noen som aner hva dette kan være..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daniella_ Skrevet 13. februar 2005 #2 Del Skrevet 13. februar 2005 Lopper? :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 13. februar 2005 Forfatter #3 Del Skrevet 13. februar 2005 Ser ikke ut som loppebitt. Får spørre legen, skal dit til uka... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daniella_ Skrevet 13. februar 2005 #4 Del Skrevet 13. februar 2005 Ser ikke ut som loppebitt. Får spørre legen, skal dit til uka... Okey. Kanskje røde hunder eller noe. Men da får man vel feber i tillegg? Lykke til i allefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 13. februar 2005 Forfatter #5 Del Skrevet 13. februar 2005 Jeg har hatt feber, lungebetennelse og halsinfeksjon. Kan kanskje komme pga det? Får se til uka. Takk for lykkeønskninger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daniella_ i.i. Skrevet 13. februar 2005 #6 Del Skrevet 13. februar 2005 Jeg har hatt feber, lungebetennelse og halsinfeksjon. Kan kanskje komme pga det? Får se til uka. Takk for lykkeønskninger. Aha, kanskje feberutslett? Uff, nei jeg får slutte å spekulere i hva det kan være. Mest sannsynlig ikke noe farlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 14. februar 2005 Forfatter #7 Del Skrevet 14. februar 2005 Hehe, bare spekuler. Tenk så moro å kunne komme til legen, å vite diagnosen selv. Det er bare så rart, for jeg har aldri sett noen sånt før. Ser ut som blødning i huden? :-? Klør i dag og. Har fulgt med om jeg ser noen "dyr" kravle omkring, men det gjør jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms Chanandler Bong Skrevet 14. februar 2005 #8 Del Skrevet 14. februar 2005 Er ikke vannkopper du "brygger" på da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 14. februar 2005 Forfatter #9 Del Skrevet 14. februar 2005 Har hatt vannkopper... Dem får man vel ikke igjen..? Jeg synes de ser litt skumle ut de prikkene, det er flere grupper, også ser det ut som det er et sår, men at blodet ikke kommer ut... Hm, vanskelig å forklare! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå