AnonymBruker Skrevet 20. februar 2018 #1 Skrevet 20. februar 2018 Hei alle damer ! Jeg er ei voksen jente, som i de siste mnd har begynt å intimbarbere meg oftere. Jeg synes ikke jeg får huden helt glatt, jeg barberer både mot og med hårene, men med ikke særlig forskjellig resultat. Hårene stikker som grisebust uansett, særlig øverst ved klitoris/venusberget. Der leppene føres sammen. Skal det være sånn ? Eller gjør jeg noe feil ? Kan nesten barbere meg sår, men likevel kommer ikke busten bort. Stryker jeg nedover kjennes det glatt ut, men tilbake opp mot magen igjen blir det grovt. Noen tips her ? :-) Anonymkode: 485e8...51a
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2018 #2 Skrevet 20. februar 2018 For min del så får jeg best resultat ved å bruke en litt dyrere høvel for menn, holder huden stramt og barberer på tørr hud, og dusjer området med kaldt vann etterpå. Da blir det helt glatt og ingen nupper eller sår Anonymkode: 25de0...9ee
Jolijojo Skrevet 20. februar 2018 #3 Skrevet 20. februar 2018 9 minutter siden, AnonymBruker said: Hei alle damer ! Jeg er ei voksen jente, som i de siste mnd har begynt å intimbarbere meg oftere. Jeg synes ikke jeg får huden helt glatt, jeg barberer både mot og med hårene, men med ikke særlig forskjellig resultat. Hårene stikker som grisebust uansett, særlig øverst ved klitoris/venusberget. Der leppene føres sammen. Skal det være sånn ? Eller gjør jeg noe feil ? Kan nesten barbere meg sår, men likevel kommer ikke busten bort. Stryker jeg nedover kjennes det glatt ut, men tilbake opp mot magen igjen blir det grovt. Noen tips her ? :-) Anonymkode: 485e8...51a Ikke gjør som jeg gjorde en gang og tenk at en epilator hadde fungert bedre... Grøsser av minnene som kom nå... 1
Delt aleneMamma Skrevet 20. februar 2018 #4 Skrevet 20. februar 2018 Akkurat nå, Jolijojo skrev: Ikke gjør som jeg gjorde en gang og tenk at en epilator hadde fungert bedre... Grøsser av minnene som kom nå... Åh...hva er en epilator ?
Jolijojo Skrevet 20. februar 2018 #5 Skrevet 20. februar 2018 Just now, Delt aleneMamma said: Åh...hva er en epilator ? En sånn som napper ut hårene. Fint for legger, men ikke for busker
Delt aleneMamma Skrevet 20. februar 2018 #6 Skrevet 20. februar 2018 Akkurat nå, Jolijojo skrev: En sånn som napper ut hårene. Fint for legger, men ikke for busker Åhhjaaa...hehehe uff da....
Delt aleneMamma Skrevet 20. februar 2018 #7 Skrevet 20. februar 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: For min del så får jeg best resultat ved å bruke en litt dyrere høvel for menn, holder huden stramt og barberer på tørr hud, og dusjer området med kaldt vann etterpå. Da blir det helt glatt og ingen nupper eller sår Anonymkode: 25de0...9ee Okei, vil du si hvilket merke du brukte ?
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2018 #8 Skrevet 20. februar 2018 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei alle damer ! Jeg er ei voksen jente, som i de siste mnd har begynt å intimbarbere meg oftere. Jeg synes ikke jeg får huden helt glatt, jeg barberer både mot og med hårene, men med ikke særlig forskjellig resultat. Hårene stikker som grisebust uansett, særlig øverst ved klitoris/venusberget. Der leppene føres sammen. Skal det være sånn ? Eller gjør jeg noe feil ? Kan nesten barbere meg sår, men likevel kommer ikke busten bort. Stryker jeg nedover kjennes det glatt ut, men tilbake opp mot magen igjen blir det grovt. Noen tips her ? :-) Anonymkode: 485e8...51a Det er bare tull å barbere seg! Og ikke minst uhygienisk. Det er en grunn til at vi har hår der. Barberer du deg, får du barterier som er soppfremkallende. Og du får mer utflod nettopp pga dette. Det stinker også mer uten hår pga at man blir klam og svett etter kort tid. Ekkelt! Det finnes altså ingen gode grunner til å barbere seg... Anonymkode: fad81...66c 1
Delt aleneMamma Skrevet 20. februar 2018 #9 Skrevet 20. februar 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er bare tull å barbere seg! Og ikke minst uhygienisk. Det er en grunn til at vi har hår der. Barberer du deg, får du barterier som er soppfremkallende. Og du får mer utflod nettopp pga dette. Det stinker også mer uten hår pga at man blir klam og svett etter kort tid. Ekkelt! Det finnes altså ingen gode grunner til å barbere seg... Anonymkode: fad81...66c Oiida... Du har nok rett i det, men alt blir jo liksom litt letter å komme til, når det er mindre hår. Men skal huske dette :-)
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2018 #10 Skrevet 20. februar 2018 8 minutter siden, Delt aleneMamma skrev: Okei, vil du si hvilket merke du brukte ? En fra Gilette med 3blader. Barberer mot hårene. Men sånn jeg gjør det er jo egentlig slik man blir annbefalt å ikke gjøre det. Men er som sagt slik jeg får best resultat. Anonymkode: 25de0...9ee
chouette Skrevet 20. februar 2018 #11 Skrevet 20. februar 2018 (endret) Bruk alltid helt skarp høvel. Jeg smører kokosolje på først for å "mykne de opp". Føler de går lettere bort da. Endret 20. februar 2018 av toothfairy 1
SlemUlv Skrevet 20. februar 2018 #12 Skrevet 20. februar 2018 Sugaring <3 Elsker det! og det er glatt og mykt leenge etterpå <3
Gjest making.a.mess Skrevet 20. februar 2018 #13 Skrevet 20. februar 2018 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er bare tull å barbere seg! Og ikke minst uhygienisk. Det er en grunn til at vi har hår der. Barberer du deg, får du barterier som er soppfremkallende. Og du får mer utflod nettopp pga dette. Det stinker også mer uten hår pga at man blir klam og svett etter kort tid. Ekkelt! Det finnes altså ingen gode grunner til å barbere seg... Anonymkode: fad81...66c Å jo. Å barbere føles rensligere og mye mer behagelig. Hvem i alle dager har bruk for buskas mellom bena? Men å barbere så man blir sår er jo ikke bra. Jeg drar over ila sekunder mens jeg står i dusjen. Resultatet blir hårløst, men ikke silkeglatt. Dog ikke nevneverdig stubbete heller. Pass på så du ikke blir helt manisk. Formålet er noenlunde glatt og hårløst, ikke identisk med babyhud. Tørrbarbering er fæle saker. Mannehøvel er best, men venus også grei. Jeg tar legger og armhuler også på sekunder. Lange raske drag.
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2018 #15 Skrevet 20. februar 2018 Jeg dusjer med varmt vann en god stund først, for å åpne porene. Så bruker jeg barbergele (sensitiv) og barberer sideveis. I området du snakker om må jeg nok dra høvelen flere ganger, men synes resultatet blir bra. Anonymkode: 676df...eb0
Mr. Kilmister Skrevet 20. februar 2018 #16 Skrevet 20. februar 2018 1 time siden, Mrs.Purdey skrev: Å jo. Å barbere føles rensligere og mye mer behagelig. Hvem i alle dager har bruk for buskas mellom bena? 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå