Gå til innhold

Vil ikke miste bestevenninna mi!!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Bestevenninna og mi har vært så mye sammen, at vi veldig fort blir irritert på hverandre... Selv om vi blir irritert på hverandre så har vi det jo gøy osv... og vi fortsetter å være i lag.

Vi har vært bestevenner i 10 år nå. Men nå har hun fått seg 2nye venner sol hun også pleier å være mye med! Faktisk så er hun med dem, mye oftere enn hun er med meg.  Jeg er liksom litt redd for å miste henne..

Når hun er med dem, så forteller hun meg hver eneste ting de gjorde dagen før( syyykt detaljert!). Jeg blir jo litt små lei meg av at hun er med dem, men jeg blir enda tristere da hun forteller meg detaljert hvor gøy de hadde det.

Noen som vet hva jeg kan si til henne for at hun ikke skal fortelle meg absolutt ALT hun gjør med dem? Fordi det er heeelt uinterresant å høre på(og trist)!!

vi er 16 år.

Anonymkode: f1556...df7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det beste du kan gjøre for deg selv er å finne deg nye venner. Det dummeste du kan gjøre er å styre hva venninnen din kan og ikke kan prate om sammen med deg. Start med en hobby om du ikke har noen, prøv å få bedre kontakt med andre på skolen din. Da vil sjalusien gi litt slipp.

Anonymkode: be4a7...aea

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.2.2018 den 21.27, AnonymBruker skrev:

Noen som vet hva jeg kan si til henne for at hun ikke skal fortelle meg absolutt ALT hun gjør med dem? Fordi det er heeelt uinterresant å høre på(og trist)!!

Det er sikkert med alder å gjøre. Men når dere blir eldre, kommer hun garantert å IKKE fortelle alt. Det er sikkert bare at hun liker å prate.

Men som bestevenner skal man diskutere, krangle, argumentere, snakke etc. 

Har du prøvd å ta opp med henne om å la være å prate om det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...