Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes det et ord for å høre "syner"? Når man f.eks hørte mobilen ringte, men den ikke gjorde det.

Skrevet

Jepp, husker jeg lå og skulle sove, og hørte exen min (var just slått opp) si navnet mitt. Snudde meg og sa "ja?" men var jo ingen der! :o Egentlig litt ekkelt...

Skrevet

Ja, jeg og en venninne satt og diskuterte dette i går og kunne ikke forstå at det ikke finnes et ord for det.

Jeg hører meldingslyden på mobilen hele tiden, men det er kanskje ønsketenkning :ler:

Gjest Ninakanin
Skrevet

Jeg hører syner en del. Det burde være et ord for det.. Men det er kanskje det?

Schizofreni!! :ler::tunge1:

Skrevet

Ja, kanskje! Lurer på hva min andre personlighet heter?

Gjest Catwoman
Skrevet

åjoda, det finnes et ord for det. Å høre vardøger kalles det.

:-)

Skrevet

Takk!

Vardøger, det var et merkelig ord, men det skal iallefall brukes fra nå av :)

Skrevet

Har hørt om vargang, men da er det noe du hører skje før det skjer... f.eks du hører døra åpne seg og at noen kommer inn, men så er det ingen der. en liten stund etterpå kan du høre at det skjer igjenn, men da er det noen der.. spooky :o

Skrevet

En annen ting er at jeg kommer opp trappa inn på rommet om natta når alle har lagt seg og hører tv står på også kommer jeg inn på rommet og tv er av... :-? Æææææh tør nesten ikke skrive mer om det!

Skrevet

Jeg bruker å våkne av sånn mobil-forstyrre-lyd på radioen,...eller rettere sagt, jeg innbiller meg at jeg hører den og våkner. Utrolig irriterende.

Gjest seroxata
Skrevet

jeg hørte stemmen til en som hadde dødd for to uker siden i stallen en gang... han hadde dødd i den stallen også, og jeg bråsnudde meg for å se om han virkelig var der, men det var han ikke :roll:

Skrevet

Her er det mye lyder, radion skrur seg av og på.

lysene skrur seg av og på, ting som går over gulvet.

Noen som lukker igjen dørene( men så er det ingen andre enn meg og gubben hjemme) SpOOky)

Ps..... Jeg er IKKE Schizofrenic

Gjest Anonymous
Skrevet
Her er det mye lyder, radion skrur seg av og på.

lysene skrur seg av og på, ting som går over gulvet.

Noen som lukker igjen dørene( men så er det ingen andre enn meg og gubben hjemme) SpOOky)

Ps..... Jeg er IKKE Schizofrenic

Hvordan reagerer kattene på dette da?

Gjest Anonymous
Skrevet
åjoda, det finnes et ord for det. Å høre vardøger kalles det.  

:-)

Vardøger er når man hører noen/noe som kommer/skjer rett etterpå.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...