monkey business Skrevet 20. februar 2018 #41 Skrevet 20. februar 2018 10 minutter siden, femme_folle skrev: Det tror jeg ikke noe på. Tror hun hadde vært ei like ekkel harryjente med venninner med like grovkorna humor om hun hadde en slik far. Eplet faller som regel ikke langt fra stammen og krake søker make. Jeg tror ikke en fars fiseadferd sier noe om hva slags menneske datteren er. 8
femme_folle Skrevet 20. februar 2018 #42 Skrevet 20. februar 2018 1 minutt siden, monkey business skrev: Jeg tror ikke en fars fiseadferd sier noe om hva slags menneske datteren er. Da vet du ingenting om hvordan folk i middelklassen og høyere sosiale lag legger bånd på seg for å framstå som normale. 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2018 #43 Skrevet 21. februar 2018 Noen burde sette seg ned å forklare han alvorlig, at han må sette sin datters følelser først fremfor å være "humoristisk" på bekostning av henne. Anonymkode: 3b990...323 5
isw Skrevet 21. februar 2018 #44 Skrevet 21. februar 2018 11 timer siden, OPIgirl skrev: Menn er dyr. Er du ikke for ung for å bli en bitter gammel mannehater?
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2018 #45 Skrevet 21. februar 2018 8 hours ago, AnonymBruker said: Umoden, null sperrerr på andres bekostnnng? 🙄 Bra du bryr deg - Du Må faktisk si i fra, ikkje anklag men ver tydelig på sånn oppførsel - spesielt overfor tenåring / vennene! Anonymkode: d1091...047 Ja, jeg skal si ifra. Må bare finne ut hvordan jeg skal gjøre det uten at han tar det som en utfordring og blir enda verre. 8 hours ago, femme_folle said: Det tror jeg ikke noe på. Tror hun hadde vært ei like ekkel harryjente med venninner med like grovkorna humor om hun hadde en slik far. Eplet faller som regel ikke langt fra stammen og krake søker make. Det stemmer absolutt ikke. Nå beviser du bare at datteren har god grunn til å være flau og lei seg og at oppførselen hans går ut over henne. Tenk om vennene eller andre hun kjenner tenker likt som deg. Stakkars, stakkars jente. Anonymkode: 86ea0...315 3
Tøytigern Skrevet 21. februar 2018 #46 Skrevet 21. februar 2018 12 timer siden, AnonymBruker skrev: De har to døtre i tenårene. Foreldrene skulle være borte hele lørdagen og den ene datteren hadde venninner på besøk. De hadde pyntet seg og laget sjokoladefondue og følte seg voksne og kule og kvelden gikk kjempebra. Så kom faren hjemmom for å hente noe og dere kan bare tenke dere hva som skjedde. Han stoppet altså opp foran de seks tenåringsjentene, løftet kneet høyt opp og ristet løs mens han slapp en hel serie med smellende, illeluktende fiser. Anonymkode: 86ea0...315 Høres ut som en far fra Himmelen som verdsetter å ha et godt forhold til datteren og som respekterer henne som person....
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2018 #47 Skrevet 21. februar 2018 Jeg tror jeg hadde spurt han helt alvorlig om han synes det var morsomt. Ikke le, smile eller på noen måte forsterke hans dårlige oppførsel. Kanskje rett og slett få han til å føle seg dum, gjentatte ganger, til han ikke hadde lyst til å gjøre det mer. Litt som en hund, egentlig. Anonymkode: f2e87...fed 6
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2018 #48 Skrevet 21. februar 2018 9 timer siden, femme_folle skrev: Det tror jeg ikke noe på. Tror hun hadde vært ei like ekkel harryjente med venninner med like grovkorna humor om hun hadde en slik far. Eplet faller som regel ikke langt fra stammen og krake søker make. Nå er det vel forsket på at barn som regel arver intelligensen fra mor. Heldigvis for denne jenta. Anonymkode: c4ce8...f29 2
Tøytigern Skrevet 21. februar 2018 #49 Skrevet 21. februar 2018 8 timer siden, monkey business skrev: Jeg tror ikke en fars fiseadferd sier noe om hva slags menneske datteren er. Nei, men det sier noe om hvordan faren hennes er. For henne er det selvsagt vondt nå å ha denne faren som ansikt utad. Det han foretar seg gjør at vennene hennes gjør seg opp en mening om hvaslags familie hun kommer fra. Hvaslags familie man kommer fra gjør at folk danner seg en mening om deg og tillegger deg sider du ikke kanskje identifiserer deg med, eller ikke har. Det gjør at venner og andre plasserer henne i en boks som "jenta med sånne foreldre." Noe som ikke er bra for hennes sosiale liv. Det burde en voksen far skjønne. Men han høres ikke voksen ut. Det virker heller ikke som han har skjønt at datteren snart er voksen selv, men tuller rundt som om hun var et lite barn med prompehumor... 1
Tøytigern Skrevet 21. februar 2018 #50 Skrevet 21. februar 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå er det vel forsket på at barn som regel arver intelligensen fra mor. Heldigvis for denne jenta. Anonymkode: c4ce8...f29 De tror sikkert fortsatt at hun er ei jente som ler når faren gjør sånt, uansett hvem man arver IQ fra. Jeg kan se for meg hvilket inntrykk det kan ha gitt. "Hvis hun ikke ler av sånne ting, ville han vel ikke prøvd å tulle med det? Hun må jo til vanlig syns dette var moro." Jeg skjønner at hun skammer seg. 2
Biloba Skrevet 21. februar 2018 #51 Skrevet 21. februar 2018 Hjelpes.. Min egen far har vært ubehagelig avslappet rundt fising i fellesrom når bare familie er tilstede, men demonstrativ fising, til og med foran gjester?!? Jeg tror det er vanskelig å få ham til å innse alvoret når kona ikke har nådd inn etter mange års samliv. Her nytter det ikke med hinting og små utbrudd av irritasjon. Man må rett og slett ta fram storeslegga og si i klartekst hvordan han framstiller seg, og at han påfører kone og datter skamføøelse og fortvilelse, og at de fortjener at han oppfører seg som folk. 3
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2018 #52 Skrevet 21. februar 2018 Selv om han (og andre her) synes dette er humor så må man se an sitt publikum og begrense seg. Når han ikke gjør dette, så blir det ikke humor lenger. Humor er når man sier/gjør noe for å få noen til å le eller ha det gøy, han vet godt at dette ikke blir resultatet, men gjør det likevel. Det han får kick av er ikke at folk har det morsomt, det er at folk blir utilpasse og ydmyket. HAN får glede på bekostning av andre, og det er drittsekkoppførsel uansett om man skjuler det bak "det var bare humor!" Jeg har ikke noen tips, annet enn å holde seg unna ham så godt det går. Anonymkode: 1dd92...917 3
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2018 #53 Skrevet 21. februar 2018 Milde himmel! Er dette noe mannfolk øver på i felleskap når de møtes? Og så tror de jenter synes det er like festlig? Anonymkode: 58c4a...408 2
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2018 #54 Skrevet 21. februar 2018 6 hours ago, AnonymBruker said: Jeg tror jeg hadde spurt han helt alvorlig om han synes det var morsomt. Ikke le, smile eller på noen måte forsterke hans dårlige oppførsel. Kanskje rett og slett få han til å føle seg dum, gjentatte ganger, til han ikke hadde lyst til å gjøre det mer. Litt som en hund, egentlig. Anonymkode: f2e87...fed Ja, det er kanskje verdt et forsøk men jeg er redd for at det ville tatt ekstremt lang tid. Jeg tenker at noe må gjøres umiddelbart for døtrenes skyld. Husker ikke om jeg har nevnt det men de har to døtre og han finner vel snart på noe lignende foran den andres venner også. 6 hours ago, AnonymBruker said: Selv om han (og andre her) synes dette er humor så må man se an sitt publikum og begrense seg. Når han ikke gjør dette, så blir det ikke humor lenger. Humor er når man sier/gjør noe for å få noen til å le eller ha det gøy, han vet godt at dette ikke blir resultatet, men gjør det likevel. Det han får kick av er ikke at folk har det morsomt, det er at folk blir utilpasse og ydmyket. HAN får glede på bekostning av andre, og det er drittsekkoppførsel uansett om man skjuler det bak "det var bare humor!" Jeg har ikke noen tips, annet enn å holde seg unna ham så godt det går. Anonymkode: 1dd92...917 Jeg tror du har mye rett i at han får et kick av at folk blir utilpasse. Han kan godt finne på å si noe ekstremt politisk ukorrekt han ikke engang mener, bare for å få en reaksjon. Anonymkode: 86ea0...315 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #56 Skrevet 18. juli 2022 Slike folk skjønner det ikke før det blir alvor. Her hadde jeg gått nederst i "verktøyskuffen" og funnet fram ord som virkelig skader han. Har han en foreldre som er død? Kjør på. "Fising var det eneste den jævla mora/faren hans klarte å lære han". Si det høyt så han og alle rundt hører det. Evt. "Fise kan han, men den mikropikken hans duger ikke til noe". Er han overvektig? Kjør på. Slike folk må få høre det, og de må få det hardt. Anonymkode: 4c115...0c9 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #57 Skrevet 18. juli 2022 Den mannen er jo legendarisk. Så prippen folk er her. Skulle gjerne møtt den mannen så kunne jeg og han hatt konkurranse om den lengste og høyeste fisen. Sannheten er at hadde det vært sønnen og kompisene hans som ble utsatt for farens prompekonsert så hadde de alle slått seg på låret og fått seg en god latter av det. Ikke langt noe mer i det. Men dreier det seg om noen sure fruentimmere og deres døtre så får de psykisk sammenbrudd og må legges inn for flatulensskrekk. Litt rart igrunn. Damer er jo ofte mer komfortabel med blod og gørr i jobbsammenheng. Men promping er visst noe annet.. Anonymkode: 16908...8cb
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #58 Skrevet 18. juli 2022 Min ex gjorde noe lignende overfor sin 13 år gamle datter. Hun hadde gledet seg til jente fest. Da går han forbi og slipper en promp og raper den verste rap du kan tenke deg. Jenta mi ble så flau og jeg vet at han gjorde det for å ydmyke henne. Han holdt det gående med psykisk vold i årevis, for det er faktisk en variant av det når han gjør det bevisst og har blitt bedt om å la være. På en el annen måte liker disse mennene å ydmyke andre. Da har humoren gått over til idioti og ydmykelse. Det jeg gjorde, i motsetning til kona til han du beskriver, var å nekte sex. Det funket ikke godt nok. Til slutt gjorde jeg følgende:tok med meg en mannlig kollega på jobb (som skryter av hvor god han er til å rape fra magen), hadde avtalt med kollega på forhånd at hver gang mannen min prompa så skulle han rape. Kollega gjorde en sykt god jobb og når min mann fikk besøk av et par mekke kompiser tok min kollega den helt ut og sto og hang rundt og tapte kontinuerlig. Min mann kom til meg og ba han slutte. Aldri i livet sa jeg, for dette er slik du holder på. Han roet alt ned etter det. Så mitt tips: neste gang tar du med deg en som overgår han big-time og gir han en dugelig lærepenge. Fint om fyren som feks raper har spist enormt mye hvitløk dagen før... Lykke til. Anonymkode: 1e3e8...db3 1 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #59 Skrevet 18. juli 2022 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Den mannen er jo legendarisk. Så prippen folk er her. Skulle gjerne møtt den mannen så kunne jeg og han hatt konkurranse om den lengste og høyeste fisen. Sannheten er at hadde det vært sønnen og kompisene hans som ble utsatt for farens prompekonsert så hadde de alle slått seg på låret og fått seg en god latter av det. Ikke langt noe mer i det. Men dreier det seg om noen sure fruentimmere og deres døtre så får de psykisk sammenbrudd og må legges inn for flatulensskrekk. Litt rart igrunn. Damer er jo ofte mer komfortabel med blod og gørr i jobbsammenheng. Men promping er visst noe annet.. Anonymkode: 16908...8cb Ja, så rart at man ikke vil lukte på andres bæsj hele tiden... Anonymkode: e73e8...605 1 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2022 #60 Skrevet 18. juli 2022 AnonymBruker skrev (På 20.2.2018 den 21.06): Rettet på innlegget ditt jeg Anonymkode: f0199...fe8 Alle mennesker er dyr. Anonymkode: d7dad...bd3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå