AnonymBruker Skrevet 20. februar 2018 #21 Skrevet 20. februar 2018 Kjøp litt bønner til ham. Anonymkode: 00d80...359
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2018 #22 Skrevet 20. februar 2018 Putt en Wunderbaum i rumpa hans. Problem løst. Anonymkode: 2c277...ece 2
Gjest supernova_87 Skrevet 20. februar 2018 #23 Skrevet 20. februar 2018 Jeg vet ikke om jeg skal gråte eller le! Hvordan sier de fra da? Jeg hadde faktisk en kjæreste som av en eller annen infantil grunn fant ut at han skulle prompe meg i ansiktet når han reiste seg fra senga etter en hyggelig stund. Jeg ligger der og er glad og fornøyd og aner fred og ingen fare, og han reiser seg naken og fiser meg i ansiktet. Rett fra kilden! Vi var ungdommer, men jeg ble så sint, sjokka og krakilsk at han etter noen få latterhikst og litt "men det er jo bare erting" skjønte at promping er faen ikke humor sammen med meg! Æsj, hvem tror det er greit å fise på en JENTE!? Den analhumoren får menn ha for seg selv.
Perelandra Skrevet 20. februar 2018 #24 Skrevet 20. februar 2018 Du vet "It's not the fart that kills you, it's the smell!" Han synes sikkert det er morsomt.
Djungelvrål Skrevet 20. februar 2018 #25 Skrevet 20. februar 2018 Han høres litt enkel ut. Er han lettere psykisk utviklingshemmet? Det er den eneste forklaringen jeg kan finne for at voksne folk holder på slik. 15
Djungelvrål Skrevet 20. februar 2018 #26 Skrevet 20. februar 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: ler meg ihjel han er jo morsom da.. Anonymkode: 24645...42b Jo noen har lik humor som 4 år gamle barn. 3
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2018 #27 Skrevet 20. februar 2018 En spøk er ikke morsom om bare den som spøker ler og ikke den som blir spøkt med. Da er det respektløs rett og slett. For ikke å snakke om hvor lavmål humor promp er. Skjønner treåringer syns det er gøy å leke med det tabuet der. Men fra en voksen ville jeg tenkt personen var litt enkel i hue ja som ikke har gått videre. Og her kan han jo faktisk risikere å ødelegge sitt fremtidige forhold til sin datter. Det syns han det altså det er verdt, fordi han vil ha det litt gøy på andres bekostning. Han ler, ingen andre. For en sympatisk fyr. Null innsikt. Jeg hadde blitt rasende. Fordi det handler om å respekter det når en får vite en gjør noe mot andre mennesker som de liker dårlig. Spesielt på vegne av en datter. Han tar henne jo ikke på alvor. Det vil hun aldri tilgi. Anonymkode: 67127...8af 6
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2018 #28 Skrevet 20. februar 2018 Takker for alle svar. Dere som syns han er morsom, hvor morsomt hadde dere syntes det var hvis dere var 13-14 år og hadde venninner på besøk? Konen sier 'slutt nå da' og går tilbake til å snakke med oss, ihvertfall når jeg er der, så det virker ikke som hun tar det så ille opp. Datteren blir sint men da syns han hun er en overfølsom tenåring. Anonymkode: 86ea0...315 3
HalldirV2 Skrevet 20. februar 2018 #29 Skrevet 20. februar 2018 2 timer siden, Topplue skrev: Ta ham med til veterinær! Dagens :D
MaxxMekker Skrevet 20. februar 2018 #30 Skrevet 20. februar 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette er dessverre ikke kødd eller trolling hvis noen tror det. Vet hvor sykt det høres ut. Mannen til en slektning har en skikkelig ekkel uvane. Som dere ser av overskriften så løfter han beinet og fiser. Hvis det er en lang fis eller flere fiser etter hverandre så står han stille og rister på det løftede beinet han er ferdig. Hvis han sitter så løfter han både rumpeballen og det ene beinet. Han bryr seg ikke om at det er folk rundt så vi kan sitte flere damer i sofaen og drikke vin og der kommer han og stopper opp, fiser og rister seg rett foran oss. Kona hans syns det er ekkelt men hun har sagt fra mange ganger og nå tenker hun bare at det er sånn menn er. Vi andre har også sagt fra men han flirer bare og syns han er den humorkongen. De har to døtre i tenårene. Foreldrene skulle være borte hele lørdagen og den ene datteren hadde venninner på besøk. De hadde pyntet seg og laget sjokoladefondue og følte seg voksne og kule og kvelden gikk kjempebra. Så kom faren hjemmom for å hente noe og dere kan bare tenke dere hva som skjedde. Han stoppet altså opp foran de seks tenåringsjentene, løftet kneet høyt opp og ristet løs mens han slapp en hel serie med smellende, illeluktende fiser. Jenta er SÅ flau! Hun var på gråten når hun fortalte det og vet ikke sin arme råd. Hun kommer aldri til å ha venninner på besøk mer og sier at faren aldri får møte kommende kjærester heller. Hva gjør man? Han syns fortsatt han er humorkonge og at datteren må slutte å ta alt så alvorlig. Anonymkode: 86ea0...315 Hahahaha! Hahahahaha! Hahahhahahahhahahahhahahaha! Drømmefar! 😂
Perelandra Skrevet 20. februar 2018 #31 Skrevet 20. februar 2018 Jeg skjønner at det ikke er så morsomt for folka rundt denne mannen, men jeg må innrømme at jeg fikk en god latter selv av innlegget. Faktisk lo jeg så tårene trilla.
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2018 #32 Skrevet 20. februar 2018 Si til han og slektningen din at han får starte i 2 klasse igjen og lære å opppføre seg som en voksen man og ikke drittunge. At han har kone og familie kan jeg virkelig ikke fatte!!! Anonymkode: 43b5c...1f0 3
Katten.2.0 Skrevet 20. februar 2018 #33 Skrevet 20. februar 2018 30 minutter siden, AnonymBruker said: Dødsgøy- det er jo vittig da! ikke vær så hårsår, le litt heller! Anonymkode: 6bbbd...f93 Som en ubehøvlet mann, så kan jeg si at det overhodet ikke er humor. Til og med vi nordlendinger har bedre folkeskikk enn som så. 6
Sirah Skrevet 20. februar 2018 #34 Skrevet 20. februar 2018 Støtter forslaget om å ta han med til veterinæren 🙄 Kjenner en lignende fyr faktisk. Skikkelig harrytass som definitivt ikke sto først i køen når vett og forstand ble delt ut. Greit at alle kan slippe ut en fis uten at det var planlagt, men å bevist gjøre noe slikt foran folk beviser at man har så lite folkeskikk og oppdragelse at man nesten lurer på om fyren må ha en diagnose av noe slag. Har dessverre ingen tips til deg TS annet enn å fullstendig overse oppførselen. Får han ingen tilbakemeldinger på det - hverken positive eller negative så vil det med tiden (kanskje) ikke være fult så "morsomt" lenger. 6
Fiskegrateng Skrevet 20. februar 2018 #35 Skrevet 20. februar 2018 2 hours ago, AnonymBruker said: Jeg vet det høres ut som tull men han gjør det faktisk. Anonymkode: 86ea0...315 Jeg tror på deg. Kjæreste til ex venninne var slik og både han og ex venninne syntes det var kjempe artig.
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2018 #36 Skrevet 20. februar 2018 10 minutter siden, Katten.2.0 said: Som en ubehøvlet mann, så kan jeg si at det overhodet ikke er humor. Til og med vi nordlendinger har bedre folkeskikk enn som så. Vi andre i familien er nordlendinger mens han ikke er det. Jeg tror ikke det har noe med saken å gjøre altså men måtte smile litt av kommentaren din. Anonymkode: 86ea0...315 3
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2018 #37 Skrevet 20. februar 2018 5 minutter siden, Fiskegrateng said: Jeg tror på deg. Kjæreste til ex venninne var slik og både han og ex venninne syntes det var kjempe artig. Ristet han på foten også? Det er egentlig det rareste. Jeg forstår bare ikke hvordan man kan tenke ut noe sånt og tro det er morsomt Anonymkode: 86ea0...315
Fiskegrateng Skrevet 20. februar 2018 #38 Skrevet 20. februar 2018 2 minutter siden, AnonymBruker said: Ristet han på foten også? Det er egentlig det rareste. Jeg forstår bare ikke hvordan man kan tenke ut noe sånt og tro det er morsomt Anonymkode: 86ea0...315 Han ristet ikke på foten, men løftet rumpeballen og gjorde det i tide og utide. Brydde seg ikke om vi spiser eller sitter i en bil og har ikke mulighet til å komme oss vekk. Som noen skrev før begynte jeg å mistenke at han er lettere psykish utviklingshemmet eller noe sånt. Å si ifa hadde ingen effekt og det går snakk om en godt voksen mann. Har aldri vært borti noe lignende.
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2018 #39 Skrevet 20. februar 2018 Umoden, null sperrerr på andres bekostnnng? 🙄 Bra du bryr deg - Du Må faktisk si i fra, ikkje anklag men ver tydelig på sånn oppførsel - spesielt overfor tenåring / vennene! Anonymkode: d1091...047 1
femme_folle Skrevet 20. februar 2018 #40 Skrevet 20. februar 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: De har to døtre i tenårene. Foreldrene skulle være borte hele lørdagen og den ene datteren hadde venninner på besøk. De hadde pyntet seg og laget sjokoladefondue og følte seg voksne og kule og kvelden gikk kjempebra. Så kom faren hjemmom for å hente noe og dere kan bare tenke dere hva som skjedde. Han stoppet altså opp foran de seks tenåringsjentene, løftet kneet høyt opp og ristet løs mens han slapp en hel serie med smellende, illeluktende fiser. Anonymkode: 86ea0...315 Det tror jeg ikke noe på. Tror hun hadde vært ei like ekkel harryjente med venninner med like grovkorna humor om hun hadde en slik far. Eplet faller som regel ikke langt fra stammen og krake søker make.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå