Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er dessverre ikke kødd eller trolling hvis noen tror det. Vet hvor sykt det høres ut.

Mannen til en slektning har en skikkelig ekkel uvane. Som dere ser av overskriften så løfter han beinet og fiser. Hvis det er en lang fis eller flere fiser etter hverandre så står han stille og rister på det løftede beinet han er ferdig. Hvis han sitter så løfter han både rumpeballen og det ene beinet. Han bryr seg ikke om at det er folk rundt så vi kan sitte flere damer i sofaen og drikke vin og der kommer han og stopper opp, fiser og rister seg rett foran oss. Kona hans syns det er ekkelt men hun har sagt fra mange ganger og nå tenker hun bare at det er sånn menn er. Vi andre har også sagt fra men han flirer bare og syns han er den humorkongen.

De har to døtre i tenårene. Foreldrene skulle være borte hele lørdagen og den ene datteren hadde venninner på besøk. De hadde pyntet seg og laget sjokoladefondue og følte seg voksne og kule og kvelden gikk kjempebra. Så kom faren hjemmom for å hente noe og dere kan bare tenke dere hva som skjedde. Han stoppet altså opp foran de seks tenåringsjentene, løftet kneet høyt opp og ristet løs mens han slapp en hel serie med smellende, illeluktende fiser.

Jenta er SÅ flau! Hun var på gråten når hun fortalte det og vet ikke sin arme råd. Hun kommer aldri til å ha venninner på besøk mer og sier at faren aldri får møte kommende kjærester heller.

Hva gjør man? Han syns fortsatt han er humorkonge og at datteren må slutte å ta alt så alvorlig.

Anonymkode: 86ea0...315

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta ham med til veterinær! 

• Liker 32
Skrevet
3 minutter siden, Topplue said:

Ta ham med til veterinær! 

Jeg vet det høres ut som tull men han gjør det faktisk.

Skrevet

Kjære vene. Tror ikke det er noe annet å gjøre en å fortelle han direkte at han er teit 

• Liker 11
Skrevet
Akkurat nå, OPIgirl skrev:

Noen Menn er dyr. 

Rettet på innlegget ditt jeg 

Anonymkode: f0199...fe8

• Liker 5
Skrevet

Takk for dagens latterbombe:fnise: Føler med deg , men du verden for en historie.  hehe.. at d går an sier jeg bare.

Skrevet

Sånne typer trenger helt klart å bli satt kraftigere på plass, for å forstå at det de gjør ikke er ok.. 

Anonymkode: 0b7d3...80c

• Liker 6
Skrevet

Han høres ut som en hund. 

Men her er det rett og slett kona og datteren som må ta det opp med han igjen. Makan til oppførsel. 

Anonymkode: 2d24c...b99

• Liker 5
Skrevet

ler meg ihjel :laugh:

han er jo morsom da..

Anonymkode: 24645...42b

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Han høres ut som en hund. 

Men her er det rett og slett kona og datteren som må ta det opp med han igjen. Makan til oppførsel. 

Anonymkode: 2d24c...b99

Moren har gitt opp å si noe. Datteren ser meg som en reservetante så jeg skulle så gjerne gjort noe for å hjelpe. Jeg skjønner jo hvor flau det er for henne.. Hun er i den verste, mest sårbare tenåringsalderen og så oppfører faren seg sånn foran vennene hennes.

• Liker 12
Skrevet

Si at han har å pelle seg til legen om han har et så stort problem med gass og styre seg. Om han gjør det bare på pur faen får du sette han på plass. Når de rundt sier i fra at de ikke synes det er morsomt og behagelig, så får han ha antenner nok til å la være. Jeg svarer slik fordi jeg regner med at du er konen, om du faktisk bare er en slektning så får du la familien ta seg av dette selv.

Anonymkode: 9b743...b80

• Liker 6
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Si at han har å pelle seg til legen om han har et så stort problem med gass og styre seg. Om han gjør det bare på pur faen får du sette han på plass. Når de rundt sier i fra at de ikke synes det er morsomt og behagelig, så får han ha antenner nok til å la være. Jeg svarer slik fordi jeg regner med at du er konen, om du faktisk bare er en slektning så får du la familien ta seg av dette selv.

Anonymkode: 9b743...b80

Jeg er ikke konen, jeg er en nær slektning av henne.

Skrevet

Promp ham i ansiktet. Har selv hatt en i familien som prompet som bare det, men når vi gjorde det samme ble han sur. Ufattelig irriterende.

• Liker 9
Skrevet
13 minutter siden, TinyBean said:

Promp ham i ansiktet. Har selv hatt en i familien som prompet som bare det, men når vi gjorde det samme ble han sur. Ufattelig irriterende.

Hehe! Ønsker helst å overbevise konen om at det ikke er normalt og må ta slutt, så hun kan overbevise han. Litt vanskelig når hun bare godtar det og mener at menn må få være menn.

• Liker 1
Skrevet

"Løfter kneet og rister løs"

De bildene.. 🙈

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hehe! Ønsker helst å overbevise konen om at det ikke er normalt og må ta slutt, så hun kan overbevise han. Litt vanskelig når hun bare godtar det og mener at menn må få være menn.

Uff, de fleste menn jeg kjenner går ikke og promper og rister på foten sånn :fnise: Så lurer på hva slags menn hun har vært borti. Dere får filme ham så kan han se på det hver gang han vil ha seg en god latter. Kanskje han innser hvor teit og ekkelt det er?

Alle promper jo en gang i blant, men trenger ikke vise seg frem heller.

• Liker 2
Skrevet

Promp på han, gjerne med litt attåt

Anonymkode: 073e5...cba

• Liker 1
Skrevet

Hadde det vært min mann hadde det ikke blitt noe på han før han kuttet det ut. 

Anonymkode: 0277d...463

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet det høres ut som tull men han gjør det faktisk.

Dødsgøy- det er jo vittig da!

ikke vær så hårsår, le litt heller!

Anonymkode: 6bbbd...f93

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...