AnonymBruker Skrevet 20. februar 2018 #1 Skrevet 20. februar 2018 Hei, jeg har søkt jobber på forskjellige plasser innenfor kafe, restaurant og kiosk, de fleste inne på kjøpesenter. Hva kan jeg forvente lønnen blir? Får man kveld og helgetillegg? Aner ikke om de følger tariff, tror dere at de gjør det? Jeg er 24 år. Har fullført videregående. Jeg har ingen utdanning innenfor mat, men har noen års-erfaring fra lignende stillinger. men det var privat, da tjente jeg 160/170 i timen, men jeg mistenker lønnen privat ikke er det samme som lønn man får ellers, i mine forrige jobber fulgte de ikke tariff og jeg fikk ingen kvelds eller helge-tillegg. Til dere som jobber på cafe/restaurant/kiosk/kantine. Hvor jobber du, hvor gammel er du og hva har du i lønn? Og viktigst av alt, trives du? Anonymkode: 311fc...6db
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2018 #2 Skrevet 20. februar 2018 Rundt 160 vil jeg tro, kommer an på arbeidsoppgaver og tariff... Anonymkode: 5bd05...7fa
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2018 #3 Skrevet 21. februar 2018 Det kom nettopp en ny lov på dette i forhold til minstelønn i den bransjen. Tror minstelønn er på rett under 160 kr, men det kan være at arbeidsplassen din gir deg mer. Jeg har jobbet på restaurant i mange år og fikk alltid laveste lovlige lønn. Tillegget er på omtrent 20 kr/time for helg (lørdag etter kl 14 og hele søndag). Kveldstillegget var etter kl 21, så det var aldri aktuelt for meg (åpent til 19). Jeg er 23 Anonymkode: d9cf6...11f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå