AnonymBruker Skrevet 20. februar 2018 #1 Del Skrevet 20. februar 2018 Noen som har prøvd Diflucan tablett mot sopp? Fikk 4 tabletter som jeg skulle ta daglig, siden Canesten krem ikke funket på meg + har hatt flere sopp infeksjoner så er derfor jeg fikk denne tabletten. Anonymkode: 7f1bc...ef1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2018 #2 Del Skrevet 20. februar 2018 Ja. Hva tenkte du på? :-) Anonymkode: 43bd0...35c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2018 #3 Del Skrevet 20. februar 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja. Hva tenkte du på? :-) Anonymkode: 43bd0...35c Uff glemte å skrive om noen har hatt bra resultat av det, ops. Men ja, noen her som har prøvd det og syntes den var bra? Anonymkode: 7f1bc...ef1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2018 #4 Del Skrevet 20. februar 2018 Syns den er mye mer effektiv og virker hurtigere enn canesten. Var en periode veldig plaget, og med canesten kom det kjapt tilbake selvom jeg smurte så lenge jeg skulle. Anonymkode: 9893f...b6d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2018 #5 Del Skrevet 20. februar 2018 Mye bedre enn Canesten. Hadde vært plaget med mer eller mindre kronisk sopp i ett år - og smurte med Canesten til jeg var blå i trynet uten noe særlig effekt. Fikk endelig en fastlege som gav meg Diflucan, og dagen etter første kapsel var tatt var alle symptomer borte! Har aldri hatt det siden. Jeg elsker disse kapslene av hele mitt hjerte <3 Anonymkode: 9f5bc...994 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2018 #6 Del Skrevet 20. februar 2018 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noen som har prøvd Diflucan tablett mot sopp? Fikk 4 tabletter som jeg skulle ta daglig, siden Canesten krem ikke funket på meg + har hatt flere sopp infeksjoner så er derfor jeg fikk denne tabletten. Anonymkode: 7f1bc...ef1 Du må spørre her inne om legens medisinering er ok og bra? Anonymkode: 46a0e...fda 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2018 #7 Del Skrevet 20. februar 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Du må spørre her inne om legens medisinering er ok og bra? Anonymkode: 46a0e...fda Jeg velger jo selv hva jeg vil spørre? Jeg ville bare vite om noen hadde bra/dårlig erfaring med dette? Gud, går jo ikke an å spørre her om noe når noen alltid skal pirke inn i alt. :)))) Anonymkode: 7f1bc...ef1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2018 #8 Del Skrevet 20. februar 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Du må spørre her inne om legens medisinering er ok og bra? Anonymkode: 46a0e...fda Du må påpeke dette? 🤣 Anonymkode: e0dc8...9f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå