Gå til innhold

rynkekrem - hvilken alder

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

hei...

i hvilken alder bør man begynne å bruke rynkekrem for å evt forebygge?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Her vil proffene helt sikkert si når man er rundt 20 år.

Da jeg kjøpte min første (fra Dior) som 25-åring fikk jeg beskjed om at det "jammen var på tide å starte" (og jeg har IKKE spesielt slitne øyne!).

Siden har jeg brukt øyekrem daglig (både fra Dior, Biotherm og nå Clarins) og er blitt helt avhening - jeg føler meg tørr rundt øynene hvis jeg lar være.

Dermed spør jeg meg selv om jeg skulle latt være å begynne i det hele tatt... Jeg kjenner flotte godt voksne damer som aldri har brukt øyekrem. Og se på de eldre mannfolka som ikke har brukt sånt - ser de mer rynktete ut enn damene på samme alder (som har brukt krem)??

Vel. Min mor jobbet i kosmetikkbransjen som ung og hun sverger til at man bør bruke øyekrem for å holde huden myk og rynkefri. Og jeg er jo allerede hektet, så jeg kommer til å holde det gående..

Skrevet

Med mindre du finner en krem som påvirker cellenes evne til å reprodusere seg selv (hvilket ikke finnes), så kan du ikke forebygge rynker med kremer.

Det er en del ting du kan gjøre for å få flere rynker (røyke, sole deg mye), men ellers er det gener som avgjør hvordan du blir. Foreldrene dine vil gi deg et godt pekepinn om hvordan du blir.

Det er mange grunner til å bruke fuktighetskrem og øyekrem, men rynker bryr seg ikke om det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...