AnonymBruker Skrevet 20. februar 2018 #1 Skrevet 20. februar 2018 Jeg er ikke ofte hos frisøren, har langt hår og klipper det ofte selv fordi frisør er dyrt for en student og styrete. De gangene jeg har gått insisterer de på å vaske håret, putte i masse produkter, føne det og rette det ut. Det tar lang tid og jeg ender alltid med å gå hjem og vaske alle produktene ut og style håret som jeg vil etterpå. Liker ikke pinneflatt, rett hår, men har gått med på det fordi "de vet best". Denne gangen skal jeg i bryllup rett etter frisørtimen og har ikke tid til å dusje etterpå. Kan jeg komme til frisøren med vått hår og be de klippe det som det er uten styling? Anonymkode: 89083...556
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2018 #2 Skrevet 20. februar 2018 Jeg har ofte bedt dem droppe føn og styling etterpå fordi jeg hater å sitte der og sjelden jeg skal noe rett etter frisøren som gjør det verdt den ekstra tiden Så ja, du kan be dem la være. Men mange foretrekker å tørke det litt, om du har fall og for å sjekke godt at det er rett og symmetrisk. Anonymkode: 29f0d...ab0
Ulven Skrevet 20. februar 2018 #3 Skrevet 20. februar 2018 Jeg er veldig sensitiv på lukt, så jeg ber alltid om at håret kun blir tørket såpass at de kan sjekke om det er rett klippet. Det kommer ikke voks, skum og lignende opp i mitt hår som ikke er gjennomprøvd hjemme, og det godtar heldigvis frisørene jeg bruker.
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2018 #4 Skrevet 20. februar 2018 Det burde ikke være noe problem, men kan kanskje være greit å si i fra når du bestiller time slik at frisøren er forberedt. Da slipper du krangling i stolen, føler så ofte at de pusher litt for mye selv om man sier nei første gangen de spør! Anonymkode: f3ebe...e41
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2018 #5 Skrevet 22. februar 2018 Helt enig! Liker ikke å gå til frisøren pga at de styrer så fælt med håret.. Mine frisørbesøk går gjerne sånn: Frisøren spør om det er lenge siden jeg klippet meg, jeg; ja, to år kanskje, frisøren blir sjokkert og får en mine som om håret kommer til å falle av fordi det ikke er behandlet, eller dø av sult etter dyre hårprodukter, og setter igang. Fordi det er lenge mellom hver gang glemmer jeg hvor ille det var sist, og lar dem holde på. De føner så håret blir altfor varmt, og grer og grer, tupperer og sprayer, jeg tenker slutt å ryk håret mitt, det blir jo bare slitt og stygt, men du er vel snart ferdig.... Av og til er jeg lur og sier at de trenger ikke å føne det, kan ikke begripe at de tror at det er en god idé å herje sånn... Men så har de også gjerne kort tynt ihjelfarget hår selv. (eller extentions) Anonymkode: 01b7e...09b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå