AnonymBruker Skrevet 20. februar 2018 #1 Skrevet 20. februar 2018 Er vernepleiere eller tannpleiere mest etterspurt? Noen som vet? Som vernepleier ønsker jeg ikke å jobbe turnus. Hva hadde du valgt, og hvorfor/hvorfor ikke? De som tenker å svare på noe annet enn hva jeg spør om, kan la være. Anonymkode: e8d4a...122
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2018 #2 Skrevet 20. februar 2018 Hva har du mest lyst til å jobbe med selv? Tannpleier og vernepleier er to vidt forskjellige yrker. Jeg er vernepleier og jobber i skole. Kan tenke meg at vernepleiere er mest etterspurt, uten at jeg skal si det for sikkert. Anonymkode: 43362...a71 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2018 #3 Skrevet 20. februar 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva har du mest lyst til å jobbe med selv? Tannpleier og vernepleier er to vidt forskjellige yrker. Jeg er vernepleier og jobber i skole. Kan tenke meg at vernepleiere er mest etterspurt, uten at jeg skal si det for sikkert. Anonymkode: 43362...a71 For meg står disse yrkene ganske likt med tanke på hva jeg ønsker å jobbe med. Men jobbmuligheter etter endt utdanning og andres synspunkter/erfaring kan være med på å avgjøre. Hva er dine arbeidsoppgaver? Anonymkode: e8d4a...122
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2018 #4 Skrevet 20. februar 2018 De fleste tannlegekontor setter stor pris på tannpleiere. Hilsen tannhelsesekretær. Anonymkode: 1d08d...84e 1
lipglossy Skrevet 20. februar 2018 #5 Skrevet 20. februar 2018 Blir nok noe vanskelig å ikke ønske å jobbe turnus som vernepleier. Hvertfall i bofellesskap osv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå