Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest motorrypa
Skrevet

er det vanlig å ha rare lyster når man er gravid eller er det bare meg?

har helt syke lyster for tida.

fikk plutselig dilla på salt lakris å sende eksen ut seint på kvelden for å få tak i lakris. åsså fruktsuppe, å verre ble det da æ fikk dilla på rømmekolle. henholdvis finsk. altså ikke så lett å få tak i. så jeg måtte nøye meg med norrsk i noen uker. men i kveld fikk jeg tak i en boks med skikkelig god gammeldags finsk rømmekolle. så i kveld har jeg stått på hodet på kjøkkenet å laget en hel haug av sorten hehe.

som sagt rare lyster.

et helt kapittel det her :hoho::ler:

men man har jo hørt om dem som spiser asfalt å kritt å kaffegrugg så kanskje æ ikke e så ille da :sjokk:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he, vi skal ha litt å slite med gjennom graviditeten.

Syntes ikke lystene dine var så rare, for som du sier, det er verre å spise kaffegrut! :lol:

Jeg har ikke fått noen diller ennå, men kan plutselig bli kvalm over mat som jeg vaneligvis spiser en dag og neste dag bare må jeg ha det! Sånn veksler det hle tiden mellom forskjellige ting.

Det er kanskje ikke så rart at sambo sier jeg får bestemme hva vi skal ha til middag!! :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har mange forskjellige lyster jeg. På fredag fikk jeg akutt lyst på en kjøttpaté vi kjøpte utenfor Versailles i fjor sommer. Det var skikkelig vondt at jeg ikke kunne få tak på den. :roll:

Ellers er det stort sett ting jeg kan få tak i. Spesielt saftige frukter av ulike slag (mango, nektariner...).

Hilsen meg - 9+2

Skrevet

Namm namm, salt snacks!!

Og Tyrkisk Pepper -drops.....

:oops:

Kun usunne saker. Sukk- men har ikke lagt på meg noe enda heldigvis.

Er nok litt tidlig for vektoppgang enda.

Hilsen babypjerten 13+0 og mamma

Skrevet

Kruspersille til frokost, lunsj, middag og kveld.Spiser gjerne to bunter om dagen. nam nam

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...