1234hei Skrevet 20. februar 2018 #1 Skrevet 20. februar 2018 Kjøpte meg nylig en brukt designerveske. Den stinker røyk og gammelt. Jeg sendte en melding til den jeg kjøpte den av at jeg var missfornøyd, med tanke på at det sto ingenting i annonsen om noe lukt. Hun besvarte at hun ikke hadde "returrett", selv om dette sto ingen plass på hennes profil eller i annonsen. Så nå vil jeg prøve å fikse denne vesken, har noen tips til hvordan få bort lukt i skinn og veske?
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2018 #2 Skrevet 20. februar 2018 Opplevde det samme som deg. Veska stinket røyk. Ringte selger og ga beskjed. Hun kunne ikke forstå det, for den hadde ligget på badet i støvposen lenge. Påstod også at hun ikke røykte. (Stemmen sa noe annet- ganske innrøykt). Og jammen fikk jeg ikke med sølvkre på kjøpet også. 😖 dette var på vinteren og jeg hang veska ut i vedboden i dagesvis og det gikk seg til med lukta. Men kommer aldri til å kjøpe brukt veske igjen. Prøv å heng den ut under tak så lenge du orker. Og kanskje tørke av med fuktig klut kan hjelpe? Har vi kjøpt av samme dame montro? Min selger bodde i Oslo og het Marianne. Anonymkode: 05651...850
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2018 #3 Skrevet 20. februar 2018 3 timer siden, 1234hei skrev: Kjøpte meg nylig en brukt designerveske. Den stinker røyk og gammelt. Jeg sendte en melding til den jeg kjøpte den av at jeg var missfornøyd, med tanke på at det sto ingenting i annonsen om noe lukt. Hun besvarte at hun ikke hadde "returrett", selv om dette sto ingen plass på hennes profil eller i annonsen. Så nå vil jeg prøve å fikse denne vesken, har noen tips til hvordan få bort lukt i skinn og veske? Derfor er det lite smart å handle brukt uten å møte opp selv for å hente varen. Gammel røyk og ustelt menneske lukter får du aldri bort. Gratulerer med ny veske. Anonymkode: 972a5...d93
moroklompen Skrevet 20. februar 2018 #4 Skrevet 20. februar 2018 3 timer siden, 1234hei skrev: Kjøpte meg nylig en brukt designerveske. Den stinker røyk og gammelt. Jeg sendte en melding til den jeg kjøpte den av at jeg var missfornøyd, med tanke på at det sto ingenting i annonsen om noe lukt. Hun besvarte at hun ikke hadde "returrett", selv om dette sto ingen plass på hennes profil eller i annonsen. Så nå vil jeg prøve å fikse denne vesken, har noen tips til hvordan få bort lukt i skinn og veske? Pakk den inn i plast og legg den i frysen ett Par timer.
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2018 #5 Skrevet 20. februar 2018 Akkurat nå, moroklompen skrev: Pakk den inn i plast og legg den i frysen ett Par timer. Da blir vesken grantert ødelagt i skinnet. Anonymkode: 972a5...d93
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2018 #6 Skrevet 20. februar 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Opplevde det samme som deg. Veska stinket røyk. Ringte selger og ga beskjed. Hun kunne ikke forstå det, for den hadde ligget på badet i støvposen lenge. Påstod også at hun ikke røykte. (Stemmen sa noe annet- ganske innrøykt). Og jammen fikk jeg ikke med sølvkre på kjøpet også. 😖 dette var på vinteren og jeg hang veska ut i vedboden i dagesvis og det gikk seg til med lukta. Men kommer aldri til å kjøpe brukt veske igjen. Prøv å heng den ut under tak så lenge du orker. Og kanskje tørke av med fuktig klut kan hjelpe? Har vi kjøpt av samme dame montro? Min selger bodde i Oslo og het Marianne. Anonymkode: 05651...850 Æsj!! Hadde kasta den jeg.. Anonymkode: c340b...f46
moroklompen Skrevet 20. februar 2018 #7 Skrevet 20. februar 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Da blir vesken grantert ødelagt i skinnet. Anonymkode: 972a5...d93 Jeg har gjort dette flere ganger og skinnet har aldri blitt ødelagt. 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2018 #8 Skrevet 20. februar 2018 Vask den med godt oppvridd klut, mildt vaskemiddel og eddik. Tørk godt både utenpå og inni. Luft. Gjenta etter et par dager. Anonymkode: 3af04...05a
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2018 #9 Skrevet 20. februar 2018 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: Æsj!! Hadde kasta den jeg.. Anonymkode: c340b...f46 Ga nesten 3000 for den, klarte ikke kaste den. Men det gikk seg til med lukta og sølvkreet fikk ikke formert seg heller. Hadde jeg hatt muligheten hadde jeg selvsagt møtt selger. Men å fly til Oslo fra Vestlandet for å se på brukt veske ble litt feil. Uansett, aldri mer bruktkjøp av veske for min del. Veskemanien jeg hadde er heldigvis over.🙏 Anonymkode: 05651...850
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2018 #10 Skrevet 20. februar 2018 Masse pulverkaffe(tørt pulver altså) i og utenpå veska.La den ligge slik noen dager før du fjerner kaffen. Anonymkode: 5ccc6...256
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2018 #11 Skrevet 20. februar 2018 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ga nesten 3000 for den, klarte ikke kaste den. Men det gikk seg til med lukta og sølvkreet fikk ikke formert seg heller. Hadde jeg hatt muligheten hadde jeg selvsagt møtt selger. Men å fly til Oslo fra Vestlandet for å se på brukt veske ble litt feil. Uansett, aldri mer bruktkjøp av veske for min del. Veskemanien jeg hadde er heldigvis over.🙏 Anonymkode: 05651...850 Det vet du ikke. Sølvkre legger egg og de tar sin tid å få klekket. Skinn sprekker når det fryses på minus 20 ++. Eddik er heller ikke rette middelet for skinn. Skinnveskerens selger de i veskebutikker. Anonymkode: 972a5...d93
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2018 #12 Skrevet 21. februar 2018 Et vel ikke mer enn et par hundre kroner for en ny veske til å ha tingene dine i. Så det er nesten billigere enn å sende din i retur. For min del er det negrenset hvor mye tid jeg ville brukt for å fjerne lukt fra en veske. Anonymkode: c3828...7dc
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2018 #13 Skrevet 21. februar 2018 Har du en bod/veranda du kan henge den i/ut? Jeg har kjøpt mange skinnvesker på Finn.no. Aldri vært uheldig. Uflaks. Det jeg pleier å gjøre med skinnvesker er å smøre de godt inn med spenol, la den tørke noen dager og deretter impregnere. Anonymkode: 50ee6...3ca
funginger Skrevet 22. februar 2018 #14 Skrevet 22. februar 2018 På 2/21/2018 den 14.11, AnonymBruker skrev: Et vel ikke mer enn et par hundre kroner for en ny veske til å ha tingene dine i. Så det er nesten billigere enn å sende din i retur. For min del er det negrenset hvor mye tid jeg ville brukt for å fjerne lukt fra en veske. Anonymkode: c3828...7dc Du vinner faktisk sekunder eller minutter på å ikke gå inn og komme med slike unødvendige kommentarer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå