AnonymBruker Skrevet 20. februar 2018 #1 Del Skrevet 20. februar 2018 Jeg er en sjenert jente på 21 år som prøver å bli flinkere til å si min mening, men syns det er så vanskelig i diskusjoner da jeg liksom ikke skal få lov til å mene det jeg mener. Veldig mange (mest menn) bruker sånne argumenter i diskusjoner, feks: Han: Hvorfor er du vegetarianer Jeg: Mest på grunn av dyrevern Han: Du bryr deg ikke om dyr når du går med sko i lær. Eller et annet nylig eksempel- Jeg: Trist det som skjedde i Florida nettopp. De må løse det der våpenproblemet sitt. Han: Hva med de hundrevis som ble drept av en bombe i (et eller annet annet sted). Hvorfor er ikke dette i media? Er det bare amerikanske liv som er viktige? Hvorfor gjør folk dette? Anonymkode: a9d50...948 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hind Skrevet 20. februar 2018 #2 Del Skrevet 20. februar 2018 For å dominere. Gjøre deg usikker, drite deg ut og få deg til å tro at de er smartere og sterkere. Det handler definitivt ikke om å komme med velmente råd og opplysninger når de snakker på den måten, det er et forsøk på å oppnå dominans og ingenting annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå