Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vurderer å søke ny jobb, og det er noen år (tiår) siden sist. Hvilken portal bruker dere mest (ut over finn.no)?
Hvordan er det å eventuelt gå via vikarbyråer, og blir lønnen da mye lavere?

Ønsker i hovedsak resepsjons/administrasjons stilling, men har ingen utdanning ut over et grunnfag fra universitetet. Har der i mot 10 år med personalledelse, og budsjettansvar som erfaring fra en annen bransje.

Anonymkode: c5708...005

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Finnes det en fagforening eller liknende du går under? De har ofte egne jobbportaler. Ellers vet jeg nav har noen stillinger som ikke ligger på finn

Anonymkode: 5871e...e3f

Skrevet

Det går også ann å gå inn på nettsidene til de stedene du ønsker å jobbe, kanskje det ligger noen ledige stillinger der.

Anonymkode: 74910...4ce

Skrevet

Opprett profil på LinkedIn. Synes ikke søkemotoren er spesielt bra, men har funnet stillinger hos store bedrifter som ikke ligger ute på Finn. 

Skrevet
Akkurat nå, *Vilje* skrev:

Opprett profil på LinkedIn. Synes ikke søkemotoren er spesielt bra, men har funnet stillinger hos store bedrifter som ikke ligger ute på Finn. 

Ligger allerede på linkedIn, så dette skal jeg sjekke. takk. 

Anonymkode: c5708...005

Skrevet

Jeg bruker for det meste jobbnorge.no. 

Ellers: nav.no/ledigestillinger

Anonymkode: 5db15...cab

Skrevet

Jeg er litt inne på samme tanke, og oppdaget https://no.jooble.org/m 

Er ikke sikker på hvor mye denne portalen brukes i Norge, men ligger mange jobber her som linker til original jobbannonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...