Gjest Anonymous Skrevet 13. februar 2005 #1 Del Skrevet 13. februar 2005 Er det noen som vet hvem som har denne malingfargen? Jeg så en utstilling på IKEA Furuset der veggen var malt i denne fargen - det sto på en lapp at den het "Lun grå", men den så mer grønn ut. Den var helt nydelig, men jeg klarer ikke å finne ut hvilken produsent som har den? Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 13. februar 2005 #2 Del Skrevet 13. februar 2005 Da synes jeg du bør spørre på ikea der du så den, for å finne en farge etter øyemål det går ikke. Dessuten må du vite glansgraden som ble brukt for å få maken farge.Og selv da kan fargen variere litt hjemme hos deg på grunn av forskjeller med daglys,hvilken retning rommet som skal males i ligger. Men spør,gå å få tak i en prøve og test den ut.Da først vi du se om den egner seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppa Skrevet 15. februar 2005 #3 Del Skrevet 15. februar 2005 Kanskje de vet det? De kjenner som regel til de ulike fargene, uavhengig av hvilken produsent som har de. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå