Gå til innhold

Servatur Puerto Azul

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er din erfaring med det hotellet?

Anonymkode: 629d9...c9a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slitsom hotell med masse bråk fra barn og barneshow.

Anbefales ikke, også er det dyrt.

Finn deg et billigere hotel, og selv med å spise ute blir det billigere eller det samme som all inclusive.

Anonymkode: 1489e...140

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Slitsom hotell med masse bråk fra barn og barneshow.

Anbefales ikke, også er det dyrt.

Finn deg et billigere hotel, og selv med å spise ute blir det billigere eller det samme som all inclusive.

Takk for tips.

Skrevet

Vi har vært der fire ganger og reiser gjerne tilbake. Synes det er praktisk når man har barn som stadig spør etter is, brus og mat. Synes maten der er god og personale hyggelige. Reiser man bare voksne er det et eget sted hvor barn ikke har adgang som er mye roligere og med et bobblebad med nydelig utsikt. Jeg reiser gjerne tilbake, men er enig i at det har blitt ganske dyrt i det siste. Vi har sjekket priser for julen 2018 (ja, vi er veldig tidlig ute) og det blir nok i dyreste for laget for oss å reise dit da. 

Skrevet
1 minutt siden, Gelica skrev:

Vi har vært der fire ganger og reiser gjerne tilbake. Synes det er praktisk når man har barn som stadig spør etter is, brus og mat. Synes maten der er god og personale hyggelige. Reiser man bare voksne er det et eget sted hvor barn ikke har adgang som er mye roligere og med et bobblebad med nydelig utsikt. Jeg reiser gjerne tilbake, men er enig i at det har blitt ganske dyrt i det siste. Vi har sjekket priser for julen 2018 (ja, vi er veldig tidlig ute) og det blir nok i dyreste for laget for oss å reise dit da. 

Bare synd at de voksene ikke respekterer at det er en voksen område, og tar med seg unga inn, jeg har opplevd, kjenner andre som har opplevd, OG lest det på anmeldser.

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Bare synd at de voksene ikke respekterer at det er en voksen område, og tar med seg unga inn, jeg har opplevd, kjenner andre som har opplevd, OG lest det på anmeldser.

TS her, kan bekrefte det, nettopp kommet hjem fra 2 uker i Play De Ingles, vi var innom hotellet for å besøke et vennepar som  bodde der, og de viste oss rundt på hotellet, og når vi gikk inn voksen område var det en far med datter på en 8 års tid som badet i boblebadet.

Skrevet

Det har ikke jeg opplevd og er helt enig i at det skal respekteres da det skal være et rolig område. 

Skrevet
2 minutter siden, Gelica said:

Det har ikke jeg opplevd og er helt enig i at det skal respekteres da det skal være et rolig område. 

Jeg synes det er kjempe synd, og derfor er det hotellet ikke i vurdering  lengre til neste ferie,

Skrevet
2 hours ago, Gelica said:

Når begynner det å bli utsolgt på hotellet?

Anonymkode: d50dd...9e9

Skrevet

Det kommer veldig ann på når du ønsker å dra. F.eks er det allerede utsolgt mange avreise dager i påsken. 

AnonymBruker
Skrevet
On 28.2.2018 at 1:04 PM, Gelica said:

Det kommer veldig ann på når du ønsker å dra. F.eks er det allerede utsolgt mange avreise dager i påsken. 

Vi ser på to hoteller, jeg heier litt på denne siden all inclusice på puerto azul er inkludert festmåltid på julaften og nyttårsaften, mens hotell nr 2 vi tenker på er dyrer og har det kun på julaften..

Så Puerto Azul virker best av de 2.

AnonymBruker
Skrevet

Det som er fint med Puerto Azul, er at det er et stort hotel, stor utvalg av mat, dessert og drikke.

Og hvis dere får rom på riktig sted, som f eks lengre ned, er dere borte fra bråket opp fra fellesomrpde, og kan slappe av på balkongen :)

AnonymBruker
Skrevet
På 28.2.2018 den 13.04, Gelica skrev:

I jula tror jeg det går fint, og man har godt tid,

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det som er fint med Puerto Azul, er at det er et stort hotel, stor utvalg av mat, dessert og drikke.

Og hvis dere får rom på riktig sted, som f eks lengre ned, er dere borte fra bråket opp fra fellesomrpde, og kan slappe av på balkongen :)

Den kan jeg være enig i.

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Takk, den skal jeg huske :)

AnonymBruker
Skrevet

I jula tror jeg det går fint, og man har godt tid,

I hope so, det blir bestillingen neste uke :D

AnonymBruker
Skrevet

Den kan jeg være enig i.

Så bra :)

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Vi ser på to hoteller, jeg heier litt på denne siden all inclusice på puerto azul er inkludert festmåltid på julaften og nyttårsaften, mens hotell nr 2 vi tenker på er dyrer og har det kun på julaften..

Så Puerto Azul virker best av de 2.

"vi skal selvsagt da avebstillingforsikring, og ha de 3 mnd å kunne ombestemme seg forhold til hotell da :)

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

"vi skal selvsagt da avebstillingforsikring, og ha de 3 mnd å kunne ombestemme seg forhold til hotell da :)

Lurt :)

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det anbefaler jeg. Nokså billig forsikring.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...