AnonymBruker Skrevet 20. februar 2018 #1 Skrevet 20. februar 2018 Er det noen som har erfaring med det? Jeg vurderer sterkt å søke på en jobb på barnebolig, men er ikke helt sikker på hva begir meg ut på da. Er det tøft å jobbe med barn som er funksjonshemmede og ikke blir bedre? Hvordan er samarbeidet med foreldrene? Hva vil du si er de positive og negative sidene med en slik jobb? Håper på svar Anonymkode: afb05...4aa
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2018 #2 Skrevet 20. februar 2018 Er det ingen som har erfaringer med dette? Anonymkode: afb05...4aa
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2018 #3 Skrevet 22. februar 2018 På 20.2.2018 den 14.08, AnonymBruker skrev: Er det noen som har erfaring med det? Jeg vurderer sterkt å søke på en jobb på barnebolig, men er ikke helt sikker på hva begir meg ut på da. Er det tøft å jobbe med barn som er funksjonshemmede og ikke blir bedre? Hvordan er samarbeidet med foreldrene? Hva vil du si er de positive og negative sidene med en slik jobb? Håper på svar Anonymkode: afb05...4aa Jeg har jobbet en del med denne gruppen. Trives veldig godt. Jeg skjønner at du kan tenke at det blir tøft siden det ikke er utsikter til bedring, men helt ærlig så har jeg aldri tenkt på dette. Man tar barna for det de er, og det faktum at de er syke blir ikke noe man tenker på. Hvis du står frem med nick, kan jeg heller fortelle deg mer på PM Anonymkode: 34315...087
persona Skrevet 22. februar 2018 #4 Skrevet 22. februar 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har jobbet en del med denne gruppen. Trives veldig godt. Jeg skjønner at du kan tenke at det blir tøft siden det ikke er utsikter til bedring, men helt ærlig så har jeg aldri tenkt på dette. Man tar barna for det de er, og det faktum at de er syke blir ikke noe man tenker på. Hvis du står frem med nick, kan jeg heller fortelle deg mer på PM Anonymkode: 34315...087 fortell meg gjerne mer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå