Gjest Lilleulv Skrevet 13. februar 2005 #1 Skrevet 13. februar 2005 Jeg har 2 sjampoer for farga hår, og synes innimellom håret virker litt tørt og kanskje trenger litt mer fuktighet... Noen som kan anbefale meg en god sjampo? Jeg har blitt anbefalt tony & guy, og vurderer den... ellers har jeg kikka på Tigi moisture and shine duo, noen som har prøvd denne?
Gjest Gjesta Skrevet 13. februar 2005 #2 Skrevet 13. februar 2005 Jeg tror Moisture and Shine er litt sånn som All Soft, beregnet for tørt og grovt hår, og da tynger den sikkert også litt ned :klø: Kerastase Nutritive er kanskje en idé? der finner du jo shampoer i tre ulike styrker, og nr 1 eller 2 er sikkert nok for håret ditt. Da blir i hvertfall ikke håret like grovt og tungt. Shampoer for farget hår inneholder ingen fuktgivende stoffer, og tørker derfor ut håret på sikt.
Gjest Lilleulv Skrevet 13. februar 2005 #3 Skrevet 13. februar 2005 oki doki jeg skal først sjekke ut om de har noe for meg i den tony & guy-serien!
Gjest Gjesta Skrevet 13. februar 2005 #5 Skrevet 13. februar 2005 Sjekk ut her (mulig du bare kommer inn på hovedsiden, men sjekk ut serien Insights under produkter) http://www.toniandguy.co.uk/start.html Serien som heter Moisture Injection burde passe for deg, og til 110 kroner/stk er det i hvertfall verdt å prøve! Jeg er kjempefornøyd med volumserien, og håret blir skikkelig fint og blankt av den i tillegg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå