Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Lilleulv
Skrevet

Jeg har 2 sjampoer for farga hår, og synes innimellom håret virker litt tørt og kanskje trenger litt mer fuktighet... Noen som kan anbefale meg en god sjampo? Jeg har blitt anbefalt tony & guy, og vurderer den... ellers har jeg kikka på Tigi moisture and shine duo, noen som har prøvd denne?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror Moisture and Shine er litt sånn som All Soft, beregnet for tørt og grovt hår, og da tynger den sikkert også litt ned :klø:

Kerastase Nutritive er kanskje en idé? der finner du jo shampoer i tre ulike styrker, og nr 1 eller 2 er sikkert nok for håret ditt. Da blir i hvertfall ikke håret like grovt og tungt.

Shampoer for farget hår inneholder ingen fuktgivende stoffer, og tørker derfor ut håret på sikt.

Gjest Lilleulv
Skrevet

oki doki :) jeg skal først sjekke ut om de har noe for meg i den tony & guy-serien!

Skrevet

Sjekk ut her (mulig du bare kommer inn på hovedsiden, men sjekk ut serien Insights under produkter)

http://www.toniandguy.co.uk/start.html

Serien som heter Moisture Injection burde passe for deg, og til 110 kroner/stk er det i hvertfall verdt å prøve! :) Jeg er kjempefornøyd med volumserien, og håret blir skikkelig fint og blankt av den i tillegg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...