Gå til innhold

Hva legges i store/kraftige overarmer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser til stadighet her inne at store/kraftige overarmer er noe kvinner trekker frem som spesielt attraktivt hos menn. Men er det noen som kan si noe mer konkret om hva dere mener er stort (nok)? Omkrets for eksempel? Har prøvd å google litt, men får bare opp sånne bodybuilderforum der de snakker om absurd store armer. 

Spør på vegne av en venn :rodme:

Anonymkode: d6053...9f1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Over 45cm rundt biceps er perfekt 😍

Anonymkode: e52e3...2f4

• Liker 1
Skrevet

Synthol

• Liker 1
Skrevet
På 20.2.2018 den 17.46, AnonymBruker skrev:

Over 45cm rundt biceps er perfekt 😍

Anonymkode: e52e3...2f4

Huff, det går under det jeg kalte absurd store :P

Skrevet

Altså, det kommer jo an på. Først og fremst på dama, ikke alle liker mukuløse menn. Noen vil ha mye muskler, noen litt muskler, noen tynne og noen kraftige. Også kommer det an på mannen, hvordan er kroppsbyningen hans ellers? Hvor høy er han? Osv.. Det er alltid en dårlig ide og forandre utseende sitt for andre, iallefall noen man ikke vet hvem er. Om du vil bedre utseende ditt, gjør det til noe du finner attraktivt. Da vil du også bli mer attraktiv for det motsatte kjønn (du har nok ikke helt feil ang hva som er hot) og selvtilliten din vil bli betydelig bedre (som igjen gjør deg mer attraktiv).

Skrevet
På 20.2.2018 den 20.01, Ny Bruker skrev:

Synthol

Hva er det? Funker det?

Skrevet
På 20.2.2018 den 13.35, AnonymBruker skrev:

Ser til stadighet her inne at store/kraftige overarmer er noe kvinner trekker frem som spesielt attraktivt hos menn. Men er det noen som kan si noe mer konkret om hva dere mener er stort (nok)? Omkrets for eksempel? Har prøvd å google litt, men får bare opp sånne bodybuilderforum der de snakker om absurd store armer. 

Spør på vegne av en venn :rodme:

Jeg vanker i et miljø der ganske store armer er helt vanlig. Innen styrkesport får du aldri stort nok hvis du er for svak. Dog ingen av de jeg henger med breier seg med sine digre muskler annet enn litt show på trening. Da er det bare gøy.

Mine armer like over 40 cm trekker like mye oppmerksomhet som de over 50 cm gjør. Å kan ikke si de store drar mere damer.

Skrevet
9 timer siden, Inwe skrev:

Altså, det kommer jo an på. Først og fremst på dama, ikke alle liker mukuløse menn. Noen vil ha mye muskler, noen litt muskler, noen tynne og noen kraftige. Også kommer det an på mannen, hvordan er kroppsbyningen hans ellers? Hvor høy er han? Osv.. Det er alltid en dårlig ide og forandre utseende sitt for andre, iallefall noen man ikke vet hvem er. Om du vil bedre utseende ditt, gjør det til noe du finner attraktivt. Da vil du også bli mer attraktiv for det motsatte kjønn (du har nok ikke helt feil ang hva som er hot) og selvtilliten din vil bli betydelig bedre (som igjen gjør deg mer attraktiv).

Bra svar. Men jeg vet hva jeg trener for og finner attraktivt. Problemet er at jeg ikke vet om jeg er i nærheten av målet fordi jeg lider av et typisk mannesyndrom, nemlig at jeg alltid ser en superhot fyr i speilet og blir så tilfreds. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...