Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva bør jeg spørre om/ikke spørre om? 

Er mitt 2. jobbintervju jeg noen gang skal på, så ble plutselig usikker på hva jeg bør forberede å si/spørre om. 

Noen tips? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilken jobb er det snakk om?

Anonymkode: 30020...165

Skrevet

Søk oppvablige jobbintervju spm. og bruk dem til forberedelse :) det går nok bra, bare prøv godt å slappe av. 

De kommer mest sannsynlig til å prøve åbli kjent med deg: Hvem er du? hvorfor søker du denne jobben? ... kun det jeg kommer på i farten, men finnes mange vanlige spm. liggende der ute :) 

Anonymkode: e76fd...6c8

• Liker 1
Skrevet

Er en butikkjobb. Skal søke opp å se. Takk for tips

Skrevet

Hvordan gikk Det?: )

Anonymkode: 2f5f2...683

Skrevet

Gikk bra føler jeg 😊 Venter på å høre fra dem. 

• Liker 2
Skrevet (endret)

Du er heldig som fikk komme på interju. :) Jeg har søkt en haug med jobber men har bare fått avslag. Vet ikke om det er alderen min... Er 41 år. Jeg søker butikk/ resturant/ vaskejobber, servitør og resepsjonistjobber. Men får bare avslag...

Endret av Melissasolstråle
Skrevet
41 minutter siden, Melissasolstråle skrev:

Du er heldig som fikk komme på interju. :) Jeg har søkt en haug med jobber men har bare fått avslag. Vet ikke om det er alderen min... Er 41 år. Jeg søker butikk/ resturant/ vaskejobber, servitør og resepsjonistjobber. Men får bare avslag...

Har du noen annen jobberfaring fra før? Hva slags bakgrunn har du? Søker du jobb i Oslo? 

Anonymkode: 1d0c2...0ba

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har du noen annen jobberfaring fra før? Hva slags bakgrunn har du? Søker du jobb i Oslo? 

Jeg har ca 20 års erfaring i butikk bak meg. Men det virker vanskelig. Jeg har søkt siden starten av desember så jeg har vel ikke søkt så lenge.. 

Skrevet

Ikke gi opp :) Jeg søker på flere forskjellige stillinger samtidig, både hel- og deltid, alle innenfor butikkyrket. Du er ikke mye eldre enn meg, så jeg har troen på at du finner jobb. 

Skrevet
2 timer siden, Melissasolstråle skrev:

Jeg har ca 20 års erfaring i butikk bak meg. Men det virker vanskelig. Jeg har søkt siden starten av desember så jeg har vel ikke søkt så lenge.. 

Er dette i Oslo? 

Jeg vurderer å søke jobb på klesbutikk, men har dessverre null erfaring utenom at jeg er interessert i mote. Jeg har regnskap og personal som bakgrunn, men er møkkalei å jobbe på kontor. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...