AnonymBruker Skrevet 20. februar 2018 #1 Skrevet 20. februar 2018 Hvilket inkasso byrå bruker sebkort(SAS Eurobonus MC og Esso MC) og Santander( Manchester kortet)? Er det noen som vet? Anonymkode: cb83b...73b
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2018 #2 Skrevet 20. februar 2018 Hvordan skal vi kunne vite det? Hvor i landet du bor kan ha betydning og beløpets syørrelse. Prosessen er den samme uansett hvis du misligholder kredittkort, fakturaer eller lån. Slutt å tulle og gjør opp for deg. Anonymkode: 23283...472
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2018 #3 Skrevet 20. februar 2018 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan skal vi kunne vite det? Hvor i landet du bor kan ha betydning og beløpets syørrelse. Prosessen er den samme uansett hvis du misligholder kredittkort, fakturaer eller lån. Slutt å tulle og gjør opp for deg. Anonymkode: 23283...472 Jeg vet hvordan prosessen på en inkassosak forgår. Ikke at jeg har noe forklarningsbehov overfor noen. Jeg spurte bare fordi jeg vil kontakte innkasso byrået før det evt. kommer et inkasso krav Anonymkode: cb83b...73b
Million Skrevet 20. februar 2018 #4 Skrevet 20. februar 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg vet hvordan prosessen på en inkassosak forgår. Ikke at jeg har noe forklarningsbehov overfor noen. Jeg spurte bare fordi jeg vil kontakte innkasso byrået før det evt. kommer et inkasso krav Anonymkode: cb83b...73b Da ringer du ganske enkelt kundeservice i det aktuelle kredittselskapet og spør; "Hvilket eller hvilke inkassobyrå benytter dere?"
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2018 #5 Skrevet 20. februar 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet hvordan prosessen på en inkassosak forgår. Ikke at jeg har noe forklarningsbehov overfor noen. Jeg spurte bare fordi jeg vil kontakte innkasso byrået før det evt. kommer et inkasso krav Anonymkode: cb83b...73b Det er mye billigere for deg og smartere å ringe nå/i morgen tidlig til de du skylder penger. Forklar situasjonen og be om en betalingsavtale FØR de sender kravet til inkasso. Da slipper du inkassogebyrer ol. Det er og lurt å spisse eller å være presis når du spør om hjelp, da er det lettere å få svarmpå det du spør om og ikke mye annet "vås". Anonymkode: 23283...472 1
isw Skrevet 21. februar 2018 #6 Skrevet 21. februar 2018 (endret) De fleste større finansinstitusjoner bruker flere inkassobyrå, og deler opp porteføljen sin. Det er ikke så lett å si hvilket du vil få krav fra. Noen driver også egeninkasso. Uansett er det helt feil å ta kontakt med inkassobyrået før du har fått krav derfra. Det riktige å gjøre er å ta kontakt med SEB og Santander og be om en betalingsutsettelse. Så slipper du inkasso i det hele tatt. Endret 21. februar 2018 av isw 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå