Gjest Zip - gifter seg i julen Skrevet 10. august 2002 #1 Skrevet 10. august 2002 Hei Leste et sted at noen hadde brukt telysholder, evnt glass som bordkort og malt de med frostmaling. Lurer på om vi skal gjøre det. Skal ha bryllup i julen og tror det hadde blitt fint. Telys på hver plass Men hvor har dere kjøpt telysholdere og hvordan ser det ut?, må jo være plass til å skrive på de også. Var det lett å male på frostmalingen?, hvordan gjorde dere det?. Og hvordan skrev dere på navnene?, vil helst ikke male, finnes det en penn som går ann å bruke?. På forhånd takk for svar
Gjest Gjest Skrevet 11. august 2002 #2 Skrevet 11. august 2002 Et lite tips hvis du skal ta telys. Husk at det kan bli veeldig varmt når det ståe et telys per pers på bordet om man er mange. Hilsen Labbetussi
Cilla Skrevet 11. august 2002 #3 Skrevet 11. august 2002 jeg kjøpte masse telysholdere fra Ikea (4 stk for 10 kroner) de er ca 7 cm høye og skråer lett utover. malte de med frostmaling (halvmatt porselensmaling) brukte en svamp som egentlig er beregnet til decoupage og "smørte" på.Jeg var ikke nøyaktig nok så jeg måtte ha to strøk.men det var kjempelett og fort gjort. Jeg skal bruke de på kaffebordet som pynt så har ikke satt på navn. Men kan tenke meg det blir fint å bruke en relieff liner i f.eks sølv. Det ser ut som farget lim, ganske stilig.
Gjest Anonymous Skrevet 11. august 2002 #4 Skrevet 11. august 2002 Har noen et bilde av hvordan lysene vil se ut med malinga? Høres fint og stemningsfullt ut synes jeg! Hva heter malinga, og kjøpes den på vanlig "fargehandel"?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå