Gjest Lilleulv Skrevet 13. februar 2005 #1 Skrevet 13. februar 2005 Må bare klage litt nå. Er så dårlig, og mistenker det er kyssesyken igjen Kjenner symptomene for å si det sånn... Nå ligger jeg bare her og kjører i meg alt jeg har av kosttilskudd (Noni juice, hvitløkstabletter, c-vitamin +++), og håper at det ikke tar så lang tid før jeg blir frisk denne gang.....
-Fisken- Skrevet 13. februar 2005 #3 Skrevet 13. februar 2005 Uff da :trøste: SEnd pm om du vil prate, da.
Gjest Lilleulv Skrevet 13. februar 2005 #4 Skrevet 13. februar 2005 Takk begge 2 Hver gang jeg tror at nå blir jeg kanskje frisk, så skjærer alt seg... Om jeg får påvist kyssesyken igjen nå, så vet jeg ikke hva jeg gjør. Hvor lenge skal jeg klare å holde motet oppe liksom? *grynt*
Gjest Anonymous Skrevet 13. februar 2005 #5 Skrevet 13. februar 2005 Min søster hadde kyssesyken da hun var 14 år, trodde ikke de kunne få det flere ganger jeg.
Gjest Lilleulv Skrevet 13. februar 2005 #6 Skrevet 13. februar 2005 Min søster hadde kyssesyken da hun var 14 år, trodde ikke de kunne få det flere ganger jeg. Nei det er ingen som tror det Jeg har hatt kyssesyken (mononukleose) 6 ganger på 4 år, og Cytomegalovirus (som er brorviruset til kyssesykenviruset) 1 gang i denne perioden. De siste årene har jeg lurt på om jeg egentlig aldri har blitt ordentlig frisk i mellom, men hatt det kronisk... Jeg vet ikke, og legene vet ingenting Etter sist infeksjon fikk jeg kronisk utmattelsessyndrom og var syk i halvannet år. sukk... jeg vil bare bli frisk!
Gjest meya84 Skrevet 13. februar 2005 #7 Skrevet 13. februar 2005 huff... Seriøst det verste jeg kunne ha lest på en søndagsmorgen. Føler så med deg at du aner ikke Krysser fingre å tær for at det IKKE er kyssesyken IGJEN... Go bedring :-) :-) :-) :-)
Nabodama Skrevet 13. februar 2005 #8 Skrevet 13. februar 2005 Hvorfor ikke prøve alternativ medisin? Eller kanskje du har gjort det? Jeg har hatt mye hjelp av homeopati ved forskjellige plager/sykdommer.
Gjest Gjesta Skrevet 13. februar 2005 #9 Skrevet 13. februar 2005 Hvorfor ikke prøve alternativ medisin? Eller kanskje du har gjort det? Jeg har hatt mye hjelp av homeopati ved forskjellige plager/sykdommer. Hun har vel prøvd det som prøves kan, stakkar...
Gjest meya84 Skrevet 13. februar 2005 #10 Skrevet 13. februar 2005 Har dårlig erfaring med homøpati ved kronisk utmattelsessyndrom...dessverre. Funka ikke for meg i allefall :-( Tror nok Lilleulv har prøvd det som prøves kan...
Gjest meya84 Skrevet 13. februar 2005 #11 Skrevet 13. februar 2005 heh... der stjal jeg setningen din Lilith... Sorry, hehe.. :-)
Gjest Lilleulv Skrevet 13. februar 2005 #13 Skrevet 13. februar 2005 hehe ja jeg har prøvd homøopati og akupunktur. akupunktur synes jeg ga meg mer energi! Og synes noni juice har gitt meg bedre immunforsvar + gitt mer energi. Men jeg vet ikke hva som skjer med dette kyssesyken-greiene. Det virker som det har hengt seg opp eller noe... sukk. Men skal ikke ta sorgene på forskudd. det er jo ikke sikkert det er kyssesyken. kan være sånn virusinfeksjon også. jeg blir jo fullstendig slått ut bare av en forkjølelse jeg da... vi får se kjempekoselig å vite at så mange bryr seg i hvert fall. er i litt bedre humør allerede jeg.
Gjest Litjmæ Skrevet 13. februar 2005 #14 Skrevet 13. februar 2005 Huff, så kjedelig å høre Lilleulv, jeg krysser fingrene for at det ikke er kyssesyken.
Gjest Daniella_ Skrevet 13. februar 2005 #15 Skrevet 13. februar 2005 Uff...syns virkelig synd på deg. Som er så mye syk. Prøv å tenke positive tanker. Kanskje du kommer deg litt fortere da. Har du prøvd å trene i dine friske perioder da?
Gjest Gjesta Skrevet 13. februar 2005 #16 Skrevet 13. februar 2005 Uff...syns virkelig synd på deg. Som er så mye syk. Prøv å tenke positive tanker. Kanskje du kommer deg litt fortere da. Har du prøvd å trene i dine friske perioder da? Du kan vel knapt trene sålenge du har viruset i kroppen... Skikkelig kjipe greier.
Salt Skrevet 13. februar 2005 #17 Skrevet 13. februar 2005 God bedring Håper du snart er på beina igjen!
Gjest meya84 Skrevet 13. februar 2005 #18 Skrevet 13. februar 2005 Trening er dessverre nesten det verste man kan gjøre med den her sykdommen.. Det bare forverrer symptomene og man blir dårligere. (veldig lett trening kan funke på dem som ikke er særlig hardt rammet)
Gjest gjest1 Skrevet 13. februar 2005 #19 Skrevet 13. februar 2005 Uff kyssesyka to ganger?? :o Trodde det var en engangshendelse jeg! Får håpe det ikke er det du har, da. Husker da jeg hadde det for 2 år siden hadde jeg halsbetennelse samtidig, legen hadde aldri sett verre og sendte meg på sykehuset i 5 dager, og var hjemme fra skolen i 2 måneder. Frisk luft luktet død og alt var jævlig, klarte ikke svelge ordentlig mat på fler uker, og måtte ha intravenøs på sykehuset siden halsen var helt tett. Dette her ville jeg ikke unnet min verste fiende engang Ikke at du er det, da
Gjest Lilleulv Skrevet 13. februar 2005 #20 Skrevet 13. februar 2005 Dette her ville jeg ikke unnet min verste fiende engang Ikke at du er det, da Vel, spidey, jeg har hatt det 6 ganger.blir mindre syk for hver gang heldigvis. Men den slitenheten får jeg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå