Gå til innhold

Kleskrise!! Sotra/Askøy/Bergen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal på et viktig møte på fredag, og trenger klær!! Jeg sliter med å finne klær i butikkene, og lurer på om noen har noen tips hvor jeg skal gå. Jeg er overvektig, men for "tynn og kort" til klærne på Zizzi. På Cubus, HM, Lindex osv, blir alt bare rart uansett. Blusene kan man se inn i fra siden, buksene strammer på feil steder, er for lang, får ikke igjen bluser, pga store bryst. Jeg er tynn i underkroppen, og stor i overkroppen (eple).

Tips til butikker på Sotra, Askøy, Vestkanten eller Bergen? Som selger SKIKKELIGE klær, med god passform?

Anonymkode: c9b16...b71

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Match, vic? 

Jeg prøvde jean paul for første gang i sommer, har aldri funnet noe som passet meg bedre... Er også eple, men dog høy og relativt slank til å være eple.. Hadde det ikke vært for magen hadde jeg faktisk vært tynn ;) 

Anonymkode: 6d19a...059

• Liker 1
Skrevet

Jeg liker veldig godt å handle klær på Oasis, Floyd, Benetton, Freequent og B-young. Finner fine plagg i god kvalitet og med fin passform på alle disse butikkene. Alle disse finnes i Bergen sentrum. 

Anonymkode: 0f799...871

Skrevet

Takk for svar begge to :) 

Anonymkode: c9b16...b71

Skrevet

Prøvd Ini style på Sartor?

Det var en stormotebutikk i Sartor helsehus, men den tror jeg dessverre er borte. (Jeg vet jeg svarer for sent, men til en annen gang...)

På Nesttun er det en butikk som selger stormote inne i senteret. Tittinn

Bergen er et u-land på størrelser hvis en ikke passer Zizzi eller ønsker noe mer klassisk eller bedre kvalitet. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...