Gjest Klokkeblomst90 Skrevet 20. februar 2018 #1 Skrevet 20. februar 2018 Hei igjen. I dag fikk jeg mensen, og den var 12 dager forsinket. Jeg har hatt sterke sammentrekninger i 4 dager, og jeg har hatt så vondt. Det har kjentes ut som jeg har fått stukket en kniv i magen, og noen ganger har det gjort så vondt at jeg har falt på gulvet.. I dag fikk jeg mensen, eller noe som så ut som mensen. Det var veldig mørkt blod med masse slim, og det var klumper i blodet. Hva i all verden er dette?
Gjest Klokkeblomst90 Skrevet 20. februar 2018 #2 Skrevet 20. februar 2018 Har prøvd å bli gravid siden August for dere som lurer!
Gjest BethD Skrevet 20. februar 2018 #3 Skrevet 20. februar 2018 Kan jo nesten høres ut som en spontanabort 🙁
Gjest Klokkeblomst90 Skrevet 20. februar 2018 #4 Skrevet 20. februar 2018 1 time siden, BethD skrev: Kan jo nesten høres ut som en spontanabort 🙁 Nei... Tenkte å ta bilde av det men følte det ble litt for drøyt. Er litt vanskelig å beskrive eksakt, men det var mye blod og masse åler med slim som lå tett sammen. I tillegg var det litt klumper men ikke så mye. Det var veldig mørkt nesten som brunt blod, og det var ikke størknet..
Gjest Klokkeblomst90 Skrevet 20. februar 2018 #5 Skrevet 20. februar 2018 (endret) Kan det ikke bare være at mensen har vært på vent og derfor blir mensen mørk og slimete. Kan sikkert bare være rester fra el eller noe? Eneste problemet er at el ikke har funnet sted i denne perioden som jeg vet. Har testet veldig mye og alle testene har vært negative selv om alle symptomer har vært der. Fikk en test som nesten var positiv, men det telles vel ikke. Det eneste som er rart er de smertene jeg har kjent noen ganger, men smertene jeg har kjent på har ikke vart lenge. Det har plutselig oppstått veldig sterke stikk i magen som har ført til at jeg har fått så forferdelig vondt. Stikkene har vært fra nedre del av magen og det har kjentes ut som noen har sparket meg i magen eller stukket kniv, så smertene har vært intense. Jeg blødde litt i går kveld, og masse i morges. Nesten ingenting nå Har i tillegg tatt graviditetstest for 9 dager sider og den har vært negativ og jeg har bare fått negative el tester... Skal også sies at jeg har influensa samtidig, så kjenner ikke smertene så mye da jeg har tatt mye smertestillende. Endret 20. februar 2018 av Klokkeblomst90 skivefeil
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2018 #6 Skrevet 20. februar 2018 Høres ut som koagulert blod. Mensen rett og slett, med litt klumper. Mensen er jo ikke bare blod. Husker jeg feil, eller har ikke du litt uregelmessige sykluser? Får du hjelp til å regulere den? Anonymkode: d8ce2...938
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2018 #7 Skrevet 20. februar 2018 Pass på med Ibux, hvis det er det du tar. Det kan virke negativt på eggløsning. Anonymkode: d8ce2...938
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2018 #8 Skrevet 20. februar 2018 Har slik hver måned jeg, helt normalt med slim og klumper. Jo mer du blør jo sterkere mens smerter og mer klumper, også helt normalt med slim i-gjerne som ligner El slim Anonymkode: 53533...cfe
Gjest Klokkeblomst90 Skrevet 20. februar 2018 #9 Skrevet 20. februar 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Pass på med Ibux, hvis det er det du tar. Det kan virke negativt på eggløsning. Anonymkode: d8ce2...938 Har ikke tatt en eneste ibux på flere måneder. Måtte ta en i kveld da jeg hadde så mye smerter, men tar aldri ellers. Tar bare paracet om jeg er syk, men ytterst sjeldent.
Gjest Klokkeblomst90 Skrevet 20. februar 2018 #10 Skrevet 20. februar 2018 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har slik hver måned jeg, helt normalt med slim og klumper. Jo mer du blør jo sterkere mens smerter og mer klumper, også helt normalt med slim i-gjerne som ligner El slim Anonymkode: 53533...cfe Ok, så da er det ingen spontanabort heldigvis.
Gjest Klokkeblomst90 Skrevet 20. februar 2018 #11 Skrevet 20. februar 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Høres ut som koagulert blod. Mensen rett og slett, med litt klumper. Mensen er jo ikke bare blod. Husker jeg feil, eller har ikke du litt uregelmessige sykluser? Får du hjelp til å regulere den? Anonymkode: d8ce2...938 Nei, jeg får ingen hjelp ti å regulere den. Ja, jeg har uregelmessig menstruasjon.
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2018 #12 Skrevet 21. februar 2018 Jeg har kraftig mens hver måned som ser sånn ut, det er ikke unormalt og er heller ikke kjemisk om du har fått negative tester. Anonymkode: adfb0...5b7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå