AnonymBruker Skrevet 20. februar 2018 #1 Skrevet 20. februar 2018 Skal på et jobbintervju der, men jeg har aldri vært lenger nord enn Bodø så jeg aner ikke hvordan det er der oppe, og hadde ikke lyst til å spørre arbeidsgiver på telefon:p Men kan man bo og jobbe der uten bil og sånn? Arbeidsplassen er i sentrum. Hvordan er det å skaffe leiebolig der? Er det dyrt? Anonymkode: 9a288...198
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2018 #2 Skrevet 20. februar 2018 Koster fra fem til over titusen å leie. Vadsø er en liten by, men du bør finne noe nærme sentrum hvis du ikke vil gå to, tre, fire kilometer en vei. Vet ikke noe om hvor ofte bussene går eller om de har bybusser der. Det er ingen ledige leiligheter på finn nå. Jeg ville spurt arbeidsgiver. Det er jo ikke et merkelig spørsmål. Mange leiligheter blir ikke lagt ut på finn, men gjennom bekjente og grupper på facebok. Anonymkode: d9ef0...a3e
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2018 #3 Skrevet 21. februar 2018 Du bør sjekke kjøp og salg-siden til Vadsø på Facebook, der legges leilighetene som er til leie ut. Dersom du selv legger ut en melding der, kommer du til å få flere alternativ. Prisene varierer veldig, som ellers i landet. Dersom du finner leilighet i nærheten av sentrum (de fleste leiligheten til leie er der) går det helt fint å bo der uten lappen. Det går sjeldent busser, men så lenge du bor i gangavstand til sentrum trenger du ikke buss oftere. Jeg flyttet fra Oslo til Vardø, og stortrives. Finnmark anbefales! Anonymkode: 8fc23...ed8 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2018 #4 Skrevet 21. februar 2018 Jeg har bodd flere steder i Finnmark i mange år. Jeg ville aldri i livet bodd i Vadsø uten å ha lappen. Anonymkode: 10aae...582
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2018 #5 Skrevet 21. februar 2018 Ingen fare, det er massevis av lapper i hele nord-Norge. Anonymkode: 7da43...3b9 4
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2018 #6 Skrevet 21. februar 2018 Er selv fra Øst-Finnmark, og ville personlig ikke bodd der oppe uten bil og lappen. Kollektivtrafikk er ikke-eksisterende, og du får bruk for bil før eller siden. Anonymkode: 3c124...38e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå